lisandstrom

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av lisa sandström - 24 januari 2012 19:41

Heej !

Nu ska jag se parnomal activty 3 (stavning?) Alltid velat se den så aa !

Hörs imorgon älsklingar 

jag sen Lindas bröllop 2010 saknat !

Naw så söta!

 

Nikki och jag 2008 !     

Av lisa sandström - 24 januari 2012 17:34

hej är grymt irreterad.skolan var grymt rolig , först bowling sen simhallen somsakt bowlingen gick bra kom 2 av dom jag körde med duktig va? iallfall sen begav vi oss till simhallen och vi lekte och livrädda varandra as roligt!sen åkte jag hem hittade inte nyckeln letade som attans i väskan fann den interingde till mamma hon slutade vid sex och klockan var bara 3 !! jag ringde massa osv men tog bussen ner till bowlingen och kollade om jag hittade dom och det gjorde ja inte.jag gick till simhallen letade där hittade dom inte ! åkte hem var inne i trapphuset cirkus 45 minuter sen ringde jag johankunde gå till han så aa. Är as trött vi gick till simhallen ner tog jätte långt sen så var vi tuvgna gå tillbaka fast de var världens omväg?nu ringde mamma och sa att hon hittade nyckeln shiiit vad skönt den låg hemma hela tiden vilken motion fan!hejdå

Av lisa sandström - 24 januari 2012 07:10

Morgon morgon 

frlåt att jag inte blogga igår men var så trött så aa . Hinner blogga på morgonen nu bra va ?

La mig vid 20.00 tidigt men riktigt skönt , vi har frilufsdag idag hur nice som hälst speciellt våran. Vi ska börja åka och bowla med klassen grymt kul, Sen ska vi gå till simhallen på direkten hur slapp dag som hälst så det ska bli jätte kul  Har bara på mig mina 'tränings-tights' på mig och linne och tröja , orkar inte fixa mig när vi ska bada haha! Men nu ska jag borsta tänderna här får ni bilder !

Här ser ni , ser ut som jag har världens största arm hehe!

Bild sen skolan igår.!    

Av lisa sandström - 24 januari 2012 07:10

Morgon morgon 

frlåt att jag inte blogga igår men var så trött så aa . Hinner blogga på morgonen nu bra va ?

La mig vid 20.00 tidigt men riktigt skönt , vi har frilufsdag idag hur nice som hälst speciellt våran. Vi ska börja åka och bowla med klassen grymt kul, Sen ska vi gå till simhallen på direkten hur slapp dag som hälst så det ska bli jätte kul  Har bara på mig mina 'tränings-tights' på mig och linne och tröja , orkar inte fixa mig när vi ska bada haha! Men nu ska jag borsta tänderna här får ni bilder !

Här ser ni , ser ut som jag har världens största arm hehe!

Bild sen skolan igår.!    

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards