lisandstrom

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av lisa sandström - 27 januari 2012 22:07

God natt !

Är väldigt trött och ska sova snart eller jag måste ?! men aaaaaaaaaaaaaa.

Folk har kommenterat ofta du väger 54 ? du är ju skitsmal.  Är tacksam att ni tycker det och jag blir as glad över det för att jag tränade 5 dagar i veckan förut och då byggde jag muskler. Och när jag slutade så gick jag upp i vikt men har nog ett par kilo muskler som jag tror och vad sjuksköterskan sa :)

Jag är nöjd med min vikt jagvet vet inte vad som är den normala vikten på en 12 årig men jag trivs!


Av lisa sandström - 27 januari 2012 19:30

Har alltid viljat färga håret rött som rihannas på denna bild men vågar inte ..

Har ganska kort hår och det är snyggare om man har långt hår och har rött, måste köpa nytt löshår isåfall men vet inte få bli på sommarlovet ellar annars färga håret ljusare eller klippa det kort så det hänger över axlarna grymt snyggt också !!

  

Sen vill jag även ha nya converse i några speciella färger. Det är så jääklans snyggt med låga och höga converse och vill ha , röda låga (har röda höga) Svarta låga , Mörk blåa höga , Och så vill jag ha USA converse också och jag tror att jag kommer få blå converse när jag fyller man får hoppas!

Men finns antaglien fler jag vill ha men vill ha dom hära speciellt.

  

Vill även sola innan sommaren för är absolut helt krit vit.

Jag testade sola en gång och det var riktigt skönt och det blev lite skillnad men inte såmycket.

Så vill absolut sola snart igen !

(random bild från google)

  

Älskar att kika lite kläder på google så hittade jag ett färdigt collage som jag blev kär i på direkten. Så jäkla snygga kläder och det är allt jag behöver i fotot.  Saknar sommaren grymt mycket och då önskar jag att jag kan bära det hära .

så lisa style alltså love it xxxx

   ¨

Dom hära skalen vill jag bara ha så grymma !

 


Av lisa sandström - 27 januari 2012 18:52

God kväll <3

Nu har vi suttit och kört yatzy jag vann faktiskt fick yatzy sådan tur alltså !

Vi käkade tacos förut så jäkla gott säger jag bara . Vi är ju hos farmor och farfar och har det mys .

Tyvärr så har inte videoinlägget kommit men det kommer antaglien på söndag hoppas jag    Ska på stan och träffa Freja och Jeffe så det ska bli trevligt har inte träffat dom på 10000 år mina tjejer . Gjorde ett snabbt inlägg innnan jag hade prov idag och det gick kanonens . Det var att man skulle skriva en 'regel'  om ett spel tex. fia med knuff, kurragömma eller vad man ville , och det skulle vara som en information till ett spel och det gick skit bra    Men nu ska vi se på något konstigt program här får ni någon weird bild , bloggar mer sen  cya!  

Bjuder !



Av lisa sandström - 27 januari 2012 09:10

Godmorgon!Har prov nuuu bloggar mer sen..

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards