lisandstrom

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av lisa sandström - 28 januari 2012 21:26

   Sista inlägget för ikväll!

Nu ska jag kolla klart på gladiatorerna men vi hörs puss!

  

bjuder.

Av lisa sandström - 28 januari 2012 20:14

Madde Halbergs blogg !

http://madeleinemargaretahallberg.blogg.se/


Emmy Karlssons blogg !

http://emmmy.devote.se/


Johanna Uhlins blogg !

http://whatscoolerthanbeingcoolicecool.bloggplatsen.se/


Nathalie Mysan Löfsedts blogg !

http://nathaliebitch.blogg.se/


Vilma Anderssons blogg !

http://www.vilmaaandersson.devote.se/


Jessica Carlssons blogg !

http://tessiiicarlsson.blogg.se/


Becca Yammins blogg !

http://www.nattstad.se/beccaayammin


Josefine Herlins blogg !

http://ponnybuzarna.blogg.se/


Ella Stålhammars blogg !

http://ellastalhammar.blogg.se/


Jennfier Gustafssons blogg !

http://kissmebabyiamjeffe.bloggplatsen.se/


Martina Karlssons blogg !

http://martiinakarlsson.blogg.se/


Läs dom ni ångrar er inte jag lovar   



Av lisa sandström - 28 januari 2012 19:42

världens tjurigaste och agresivaste katt jag har träffat någonsin men endå världens sötaste.!

  

  

Erkän fin? , bra bilder blev det också !

Foto : Lisandstrom.

Av lisa sandström - 28 januari 2012 18:09

Hej älsklingar !   

Rubriken talar , Vi körde nyss mitt favorit spel som vi alltid kör här ute hos farmor och farfar .! Jag körde mot farmor,pappa och jag vann såklart jag är ganska duktig om jag får säga det själv.. eller det gäller nog tur eller vad tror ni ?    Jag är iallfall jätte hunrig så nu står pappa i köket och gör varmsmörgåstårta så jäklans gott så längtar tills den blir klar hehe ! Men ni får snart ett till inlägg med lite foton på sigge så ni får längta , pussohej.

  

Här får ni en bild sen idag :)

Av lisa sandström - 28 januari 2012 15:44

Bilbo Kamaran - Du går i min klass kan vara rolig och snäll :)


Linnea- Louise Grönberg - Vi har kännt varandra sen vi var små vi har tappat kontakten vi måste ses!


Bella Serrander - Vi träffades förra veckan du började min boxning och vi klickade på direkten du är jätte snäll och jätte fin person !


Emilia Johansson - Du går i samma spanska som mig och du är grymt snäll och söt :)


Angelica Lyrhed - Vi har kännt varandra jätte länge och vi borde ses som vi gjorde förut , och söt !! :)


Marcus Eriksson - Du är grymt söt och schysst kommer ihåg när du och din bror jagade oss i busfabriken och kallade oss 'addidas'  :)


Dylan Saleh - Du gick i min skola och min simgrupp du är jätte schysst och rolig :D


Love Kingren - Vi har tjänt varandra sen vi var bäbisar vi va med varandra varje dag typ . Vi har tappat kontakten och jag vill börja om på nytt , Väldigt söt också ! ;)


Rebin Rojbayani - Väldigt schysst,snygg klädstil och sjunger bra  :)!


Roxana Modiry - As snygg tjej som jag vill lära känna mer och älskar ditt hår


Elin Fohlin - Du är grymt snygg , du har hjälpt mig många gånger och har kunnat snacka med dig och älskar verkligen din blogg också :)


Emmy Klum - Emmy vart ska jag börja ? Vi gick i samma klass dagis vi var bästisar vi va varje dag och vi har tyvärr tappat kontakten men vi måste ses snygging :)


Becca Yammin - Skit snäll , cool tjej som går i min skola som ja vill lära tjäna mer !


Emmis Sten - Går i 5an i min skola värkar schysst och väldigt söt :)


Johanna Gunnarsson - Vart ska jag börja gumman ? Du är världens sötaste och snällaste människa på jorden vi simmade tillsammans vi har vart på läger tillsammans vi har sovit hos varandra! Du finns dygnet runt för mig hjärtat , love u !


Amanda Blondahemmafrun - Väldigt snäll och underbar person som jag vill lära känna mer :*


Vilma Andersson - Vart ska jag börja med dig då bruden? Du är nog en av de som jag älskar mest du finns alltid för mig du är så jävla underbar och rolig , Saknar dig gumman !


Martina Karlsson - Du är fett snäll och din blogg är skit bra att läsa !


Maryam Abdirashid - Du är as söt och vill lära känna dig mer :)


Matilda Karlsson - Känner inte dig så bra men extremt snygg älskar ditt hår och läser din blogg då och då :)


Ella Stålhammar - Väldigt Väldigt Väldigt söt tjej som är väldigt kort och är aaaassss snääääll :D


Vicky oscartönten Skagerström - Jätte söt tjej som går i min skola och har en mycket bra blogg , älskar ditt hår också jäkla snyggt ! :)


Mathias Eriksson - Skit snygg kille som jag vill lära känna mer :)


Muhammed Ali - Känner inte dig alls men värkar rolig och schysst!


Nikki Sandström - Du är världens bästa syster fast vi bråkar nästan hela tinden men skulle aldrig klara leva mitt liv utan dig . Älskar dig så jävlans mycket.!


Ellen Klofsten- Grymt söt tjej som sjunger som en GUD vill lära känna mycket mer!


Teea Wilzen - Mycket söt snäll fin tjej som jag vill träffa snart :)


Josefine Herlin - Jossan du är så jäkla fin person och jätte schysst vän som jag verkligen tycker om.

Love u !


Emmy Karlsson - Du är GRYMT söt och älskar ditt utseende hoppas vi börjar i samma klass i idrotts-profilen i berzan då blir vi goa vänner gumman !


Emma Ydreskog - Gumman vart ska jag börja med dig ?  Du är allt posetivt i hela världen du finns för mig dygnet runt , saknar dig verkligen vi måste ses hjärtat


Jennifer Gustafsson -  Kommer ta långt tid att skriva om min snygging . Du är nog den sötaste personen och snällsate perosnen jag känner. Du kan man verkligen snacka med om allt då menar jag verkligen ALLT du finns alltid för mig och jag finns alltid för dig . Love u sweethie!


Av lisa sandström - 28 januari 2012 12:53

Hola Chicas!

Vaknade tidigt idag runt 10 käkade frukost och sen så gick ja ner och kollade på en film som var på tven as bra det hette linje 1 2 3 kapad inte en svensk film som det låter men det handlar om poliser och grejer som ska göra någonting as bra , tipsar !   Händer inget spciellt idag ska följa med pappa och handla i linghem senare och bara mysa idag. Imorgon ska jag göra en grej iallfall men säger inte vad nu gör ett videoinlägg på söndag kväl istället så får ni höra det är inte så speciellt men aja!

Nu ska jag slå nikki hejdå.

  

Bjuder på en bild sen idag !


Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards