lisandstrom

Direktlänk till inlägg 28 januari 2012

FACEBOOK- underbara vänner

Av lisa sandström - 28 januari 2012 15:44

Bilbo Kamaran - Du går i min klass kan vara rolig och snäll :)


Linnea- Louise Grönberg - Vi har kännt varandra sen vi var små vi har tappat kontakten vi måste ses!


Bella Serrander - Vi träffades förra veckan du började min boxning och vi klickade på direkten du är jätte snäll och jätte fin person !


Emilia Johansson - Du går i samma spanska som mig och du är grymt snäll och söt :)


Angelica Lyrhed - Vi har kännt varandra jätte länge och vi borde ses som vi gjorde förut , och söt !! :)


Marcus Eriksson - Du är grymt söt och schysst kommer ihåg när du och din bror jagade oss i busfabriken och kallade oss 'addidas'  :)


Dylan Saleh - Du gick i min skola och min simgrupp du är jätte schysst och rolig :D


Love Kingren - Vi har tjänt varandra sen vi var bäbisar vi va med varandra varje dag typ . Vi har tappat kontakten och jag vill börja om på nytt , Väldigt söt också ! ;)


Rebin Rojbayani - Väldigt schysst,snygg klädstil och sjunger bra  :)!


Roxana Modiry - As snygg tjej som jag vill lära känna mer och älskar ditt hår


Elin Fohlin - Du är grymt snygg , du har hjälpt mig många gånger och har kunnat snacka med dig och älskar verkligen din blogg också :)


Emmy Klum - Emmy vart ska jag börja ? Vi gick i samma klass dagis vi var bästisar vi va varje dag och vi har tyvärr tappat kontakten men vi måste ses snygging :)


Becca Yammin - Skit snäll , cool tjej som går i min skola som ja vill lära tjäna mer !


Emmis Sten - Går i 5an i min skola värkar schysst och väldigt söt :)


Johanna Gunnarsson - Vart ska jag börja gumman ? Du är världens sötaste och snällaste människa på jorden vi simmade tillsammans vi har vart på läger tillsammans vi har sovit hos varandra! Du finns dygnet runt för mig hjärtat , love u !


Amanda Blondahemmafrun - Väldigt snäll och underbar person som jag vill lära känna mer :*


Vilma Andersson - Vart ska jag börja med dig då bruden? Du är nog en av de som jag älskar mest du finns alltid för mig du är så jävla underbar och rolig , Saknar dig gumman !


Martina Karlsson - Du är fett snäll och din blogg är skit bra att läsa !


Maryam Abdirashid - Du är as söt och vill lära känna dig mer :)


Matilda Karlsson - Känner inte dig så bra men extremt snygg älskar ditt hår och läser din blogg då och då :)


Ella Stålhammar - Väldigt Väldigt Väldigt söt tjej som är väldigt kort och är aaaassss snääääll :D


Vicky oscartönten Skagerström - Jätte söt tjej som går i min skola och har en mycket bra blogg , älskar ditt hår också jäkla snyggt ! :)


Mathias Eriksson - Skit snygg kille som jag vill lära känna mer :)


Muhammed Ali - Känner inte dig alls men värkar rolig och schysst!


Nikki Sandström - Du är världens bästa syster fast vi bråkar nästan hela tinden men skulle aldrig klara leva mitt liv utan dig . Älskar dig så jävlans mycket.!


Ellen Klofsten- Grymt söt tjej som sjunger som en GUD vill lära känna mycket mer!


Teea Wilzen - Mycket söt snäll fin tjej som jag vill träffa snart :)


Josefine Herlin - Jossan du är så jäkla fin person och jätte schysst vän som jag verkligen tycker om.

Love u !


Emmy Karlsson - Du är GRYMT söt och älskar ditt utseende hoppas vi börjar i samma klass i idrotts-profilen i berzan då blir vi goa vänner gumman !


Emma Ydreskog - Gumman vart ska jag börja med dig ?  Du är allt posetivt i hela världen du finns för mig dygnet runt , saknar dig verkligen vi måste ses hjärtat


Jennifer Gustafsson -  Kommer ta långt tid att skriva om min snygging . Du är nog den sötaste personen och snällsate perosnen jag känner. Du kan man verkligen snacka med om allt då menar jag verkligen ALLT du finns alltid för mig och jag finns alltid för dig . Love u sweethie!


 
 
Igga

Igga

28 januari 2012 16:21

Vi borde ses nån gång bara du och jag kanske? :) Lära känna varandra elr vad man kan säga ;)
Skulle va kul :D <3
Vi snackar om att du va söt va? ;**

http://juztmylife.devote.se

lisa sandström

28 januari 2012 16:30

Absolut :)))

 
Jenni:*

Jenni:*

28 januari 2012 16:40

aaw gumman! Jag älskar dig mest! :*
saknar dig az mke! ska bli fett kul imorron! <333

http://www.kissmebabyiamjeffe.bloggplatsen.se

lisa sandström

28 januari 2012 17:41

Absolut gummsan ! :D

 
Ingen bild

mammi

28 januari 2012 17:28

du glömde mig, Zocker, Alma och Lovisa snyft nu är vi många som är ledsna

lisa sandström

28 januari 2012 17:40

Men mamma då , man skulle gilla min status så skulle jag skriva om dom och dom gillade inte ! :(

 
Ingen bild

EmmaY

28 januari 2012 18:26

Tack älskling:)<333
Älskar dig!!!!!! :)<333
Saknar dig sjukt mycke;)<333

lisa sandström

28 januari 2012 19:42

:')

 
Ingen bild

ellaaaaa

28 januari 2012 19:04

haha, vad söt du är lisa (: <3

lisa sandström

28 januari 2012 19:41

Tack gumman!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

lol

Av lisa sandström - 1 maj 2012 19:04

                                                                  ...

Av lisa sandström - 16 februari 2012 20:37

Bytt blogg till ---------------------->   http://lisandstrom.devote.se/ http://lisandstrom.devote.se/ http://lisandstrom.devote.se/ http://lisandstrom.devote.se/ http://lisandstrom.devote.se/ http://lisandstrom.devote.se/   komme...

Av lisa sandström - 16 februari 2012 18:37


Hej babes!  Har precis käkat nudlar så jäklans gott  , skolan har vart helt okej lite jobbig men endå sit rolig. Hade drama,idrott,musik alla roliga ämnen idag så det var sjukt nice. Har typ halkat 100 ggr idag jäklas vad halt. Men imorgon är det f...

Av lisa sandström - 15 februari 2012 20:56

Här får ni 3 dagens babes! Love stuedahl !   Love Kingren !     Fatma Omar Farazj !          ...

Av lisa sandström - 15 februari 2012 20:07


Tja Tja! Ska börja skriva så här istället mycket bättre med bilderna och sånt .  Iallfall skolan har vart seg idag men ganska rolig korta lektioner slutade skapligt också  Efter skolan så stack jag hem och gjorde inget sen messade Bella så vi t...

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards