lisandstrom

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av lisa sandström - 5 januari 2012 23:58

Ni ser ny header?!

Jag byter hela tiden men nu ska jag ha denna ett tag till tror jag   Tack Jessica Carlsson  love u !

http://tessiiicarlsson.blogg.se/ klicka där så kommer ni till snyggingen . Iallfall det var inte mitt projekt som jag håller på med ni kommer får se snart haha !

Av lisa sandström - 5 januari 2012 22:17

Nämen Tjenare Alla Läsare 



Nu ska jag uppdatera lite , Ingeting har hänt nu på den lilla tiden kollar på jersey Shore stavnig älskar det programet till max speciellt Snooki och Jwoww dom är så sköna speciellt snooki då . Så glor på det med kära syster . Har en ny grej på gång på bloggen som jag kommer börja med ni kommer få reda på det snart i kväll så håll ut kik ! Men nu ska jag se klart 

  

Vill även säga vila i frid Linnea vi tänker på dig , och saknar dig.   








Av lisa sandström - 5 januari 2012 17:23

Cha Cha söta  

Har inte hunnit blogga idag morgon för att vaknade id 11 och gick ut med hunden i 50 minuter och sen gjorde mig ordning för Nikki och jag skulle träffa Sandra på stan och käka och prata lite! Vi åkte ner och åt på resturangen butterfly åt kebab med bröd vi snackade om allt möjligt. Sen så gik vi vidare till ett cafe/lunch ställe på övervåningen inne på gränden och nikki köpte cola så vi fortsatte snacka vårat för att butterfly stängde.. Sen efter det så kollade vi lite inne på HM och sen gick vi vidare till ett annat cafe och tog en fika jätte mysig dag faktiskt ! Imorgon ska vi gå på bio tror jag , saknat min moster massor . Ska uppdatera mycket mer i kväll ja lööövar!  

 

På resturangen !

Jeans,munktröja , skinnjacka idag faktiskt.      

Av lisa sandström - 5 januari 2012 01:36

Nu ligger jag ännu bättre till på topplistorna ? !  

Ligger nu på 56 plats utav 469 bloggar det står att det är bara 100 bloggar men på sidan så står det 469 så jag chansar på det så jag ligger ju skit bra till JU ! Ska fortsätta så hära så jag kommer ännu närmre toppen hihi. Men tack så mycket för att ajg syns på listorna iallfall love u guys 

Och ritade till en rolig gubbe , jätte glad!    

Av lisa sandström - 5 januari 2012 01:03

Ska visa er ett av världens mest kända foto som fotades på en tjej som ''går ifrån'' ett krig eller man kan inte säga så men typ flyr från kriget helt naken och brändskadad. Hemsk bild men otroligt vacker på något vis. Så snälla kolla noga och se. Det är världens mest kända foto .  


Och tjejen springer till han som tar fotot också.!

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards