lisandstrom

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av lisa sandström - 8 januari 2012 23:59

Vi kör några enkla trix : dö,ligg,vill du smarra, osv hoppas ni gillart kolla på hunden inte mig ! 

Erkän duktig kommentera gärna! 


Av lisa sandström - 8 januari 2012 21:09

Komigen nu och vinn läsare ! 

Jag är iallafall med och tävlar om att vinna ett valfritt smycke hos www.vadfanskajagheta.se , hittat ett jätte fint smycke i hennes shopp tryck här vilken om ni vill se vad jag valde .


http://www.ehl.nu/shopbyalexandra/product_info.php?products_id=161&osCsid=2fd851498cf9694e31a4b404301dd565


 

Av lisa sandström - 8 januari 2012 20:28

Såg nyss en jätte bra film som heter Tonårsliv handlar om en tjej som heter Lola och hon flyttar ifrån New York till New jersy och börjar i en skola skaffar en allra bästavän som är samma fan av 'Stu Wolff' och dom ska gå på deras sista konsär för dom ska splitras (bandet). Och så är det såklrt en populär tjej som ska ljuga osv kan inte förklara men den var jätte bra och ni känner speciellt igen huvudrolls-spelaren och det är Lindsay Lohan  och den populära tjejen är Megan Fox gammal film med älskar tonårs filmmer , så kolla på den  

   

Av lisa sandström - 8 januari 2012 17:53

Här får ni videoinlägget som ja skulle lägga ut innan bion men hann inte !

Säger typ fel massor ggr pinsamt men jag bjuder på mig själv , Ni får ett videoinlägg senare ! 

Gilla still bilden , Bjuder på mig , Love u guys ! 

Av lisa sandström - 8 januari 2012 16:49

Hej :)Lite snabb uppdatering, filmen sluta nyss vi såg Alvin och gänget 3 hade inte bokat klart på nätet typiskt mig!Så vi såg bion kl 15.00 istället vi satt längst bak as bra :)!Filmen var grym ni måste se den, vi väntar på almas mamma och ALMAs syster och hennes kompis ska se klart sin bio .Ska blogga mer hemma ikväll gjorde ett videoinlägg nyss kolla på youtube sök på "lisandstrom1" så ser ni fett pinsamt säger fel typ 3 ggr!Men nu ska ja vara social med Alma , cya

Av lisa sandström - 8 januari 2012 13:57

Nu ska Alma och vi åka ner på stan tror jag vi ska hämta ut biljetterna till tintin  

En läsare kommenterade att jag hade vunnit hos http://vadfanskajagheta.se/ för jag skickade den gulligaste kommentaren till henne det var en 'tävling' att vinna en länkning , Är grymt glad   

Fattar inte varför just mig jag har vunnit länkiningar nu på massor bloggar det går jätte bra !

Tack Alexandra love u ! Men nu ska vi kila iväg gör videoblogg sen hemma , pussohej!






 





Om ni går in på http://vadfanskajagheta.se/ och tryck på feeet länk  så kommer ni till min blogg !!         

Av lisa sandström - 8 januari 2012 12:11

HejHej 

Nu har vi käkat frukost det blev äggröra med sirap på så gott och flingor mumsen ! Klockan är redan 12.12 och vi ska snart göra årdning oss vi ska ner på stan hämta ut biljetterna alma ville äta nåtningn kan blogga där ifrån sen . Ska försöka uppdatera när ja kommer hem men skolan börjar på tisdag för oss och mera skolor också men stackars dom andra haha ! Men nu ska ja kolla lite , puss 

Jäkla bra kort jag tog !   

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards