lisandstrom

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av lisa sandström - 22 januari 2012 23:10

God natt alla söta.!Nu är klockan 11 typ har sätt på " äkta människor" as bra handlar omrobotar och sånt går ej förklara men ska följa det nu!Sen har jag läst att alla ska se bra ut tills sommarn kommer så jag ska börjata detta seriöst . Beach 2012 here i come , ska sluta käka skit nu endas lite på helgerna .Väger 54 heh och vill kanske gå ner 5 kg låter bra ?Ska ut och springa nästan varje dag , träning imorgon sen ska jag ta allt seriöst.Ni kanske tror att jag ska banta men det ska jag inte ska sluta äta godis hela tiden och träna mer det är ju kul . Boxning är verkligen en bra träning :)Men nu somnar jag nästan kram!

Av lisa sandström - 22 januari 2012 14:27

hejhej 

Det är helt dött här hemma för lovisa har åkt hem det är jätte tråkigt utan min bästavän här!

vi har iallfall haft en as grym helg tillsammans du betyder massor för mig du är mina bästavän och kommer alltid att vara. Men nu ska jag köra gsm haha 

Naw min älskling som verkligen gillar snö !

vilma vi va hundvakt åt henne jäkla söt.     

Av lisa sandström - 22 januari 2012 11:36

Hallojsan 

Nu sitter vi här och vi gör ingeting vi käkar våra muffinsar grymt gott, Vi var precis ute och tog en promenad det behövdes verkligen. Vi fotade även och vi gick till en jätte rolig gunga som nästan är som en karusell.  Lovisa åker hem idag för det är ju skola imorgon och jag trodde det var lördag idag så jag hade velat sova bort hela dagen imorgon . Men nu bjuder vi på ett par bilder .

   

Igår kväll när vi körde yatzy, Lovisa vann!      

mmmmmm våra kladdkaksmuffins!   

bara för Lovisa vill..  

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards