lisandstrom

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av lisa sandström - 7 januari 2012 20:58

Nu har vi fotat klart så jäkla bra foton det blev , vill också ha en system kamera!!

Almas öga ! (jag fotade alla bilder på alma då )

Fyfan vad fin 

Så snygg !! / Alma

Det var bilderna  , Bloggar mer sen !                

Av lisa sandström - 7 januari 2012 20:18

Nu ska det fotas!

Alma och jag ska ut och fota med hennes system kamera nu så får se om det blir någon bra !

Bloggar så fort jag kommer in , hörs babes!

Bildrepris!  

Av lisa sandström - 7 januari 2012 20:18

Nu ska det fotas!

Alma och jag ska ut och fota med hennes system kamera nu så får se om det blir någon bra !

Bloggar så fort jag kommer in , hörs babes!

Bildrepris!  

Av lisa sandström - 7 januari 2012 18:56

Vann på veckans blogg hos http://bezziie.blogg.se/ skit glad tack så mycket ! 

Gå in hos hennes blogg så ser ni min blogg över ''Grattis Tjejer''   

Av lisa sandström - 7 januari 2012 18:32

Grymt hes , gör ett till ikväll också   

Av lisa sandström - 7 januari 2012 17:26

Hellojsan !

Nu sitter jag hos Alma det var hon som ville att jag skulle blogga för hon leker med min iphone hah!  Vet inte vad jag ska skriva om men vi skulle käka lövbiff och potisgratäng mums lyxmat ellerhur ?Vi ska fixa en tillfälig header nu så bloggar mer sen om topplistan osv !

Bild på världens finaste tjej!  




Av lisa sandström - 7 januari 2012 16:21

Hola !Har kommit hem från en grym Dag med syster Emelie!Vi käkade på direkten på McDonalds alltid gott, sen skulle Emelie shoppa los haha!Hon köpte lite smått kolla här www.emeliiemyren.bloggplatsen.se:)Vi gjorde massor kul iallfall, klockan 5 så hämtar Alma mig så ska jag sova hos henne ist kommer bli grymt jäkla kul saknat min Alma mycket! Kommer antaglien uppdatera hos Alma med bilder för jag bloggar från mobilen :)!Men hörs pusss

Av lisa sandström - 7 januari 2012 11:58

Tja!Nu står ja utanför hm och väntar på emelie vi ska på stan och typ greja!Alma ringde precis när jag satte mig på bussen och sa att hon inte kunde komma..Så jag smsade Emelie och hon kunde tack liteeeeh :D<3Jag mobil bloggar nu om nu fattar jag har lagt till bloggplatsen som en "app" På fram skärmen så ja kan komma dit på direkten bra va?Nu hoppas jag att Emelie kommer snart bloggar sen puss!

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards