lisandstrom

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av lisa sandström - 21 januari 2012 22:30

God natt!Har haft världens bästa dag med Lovisa , vi bakade kladdkaka muffins dom blev as goda till slut,sen så gjorde vi varsin pizza som blev perfekta vi är jätte duktiga!Sen så hyrde vi hem en film som heter " ciao Bella" jäkla bra ni måste se den vi tipsar!Vi värkte i godis och körde yatzy och kort och snackade om olika folk !Vi har hade as nice kväll nu sover Lovisa jag kan förstå hon har simmar 10 dagar i veckan snacka om duktig .Jag ska också sova snart ska kolla runt lite på mobilen ,Lägger upp bilder imorgon under denna dag idag ;)!Vill säga att Lovisa du finns alltid vid min sida du kommer alltid finnas i mitt hjärta .Du betyder allt för mig jag finns alltid gör dig närsom. Älskar dig bästavän<3

Av lisa sandström - 21 januari 2012 11:03

Är hemma hos Lovisa nu och ska packa men nu ska jag hjälpa till vi höres! 

   

i afrika !

Av lisa sandström - 21 januari 2012 10:08

God morgon !Nu sitter jag på bussen ner till simhallen för att möta upp Lovisa :)Vaknade vid 9 tog en skön dusch och chill kläder. Lovisa har simmat sen kl 6 i morse så hon lä väl va trött hahah!Kommer knappas uppdatera nått ikväll ska umgås med Lovisa orka blogga då men kanske blir en endå :)?Svarta mjukis/ vit linne/ tröja över/ uggs / halsduk / tofs/ inget smink!Puss

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards