lisandstrom

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av lisa sandström - 20 januari 2012 20:05

Hejsan 

Har kommit hem från stan nu har vart en grym dag med mamma och nikki på stan vi gick i massor affärer och jag köpte inget är pank men mamma frågade om jag ville ha saker men nej hade allt jag behövde! Men hann inte blogga tyvärr vi käkade tilllut på macdonals satt där ganska längeoch pratade fördetmesta  jätte mysigt.Men nu ska ja köra lite gsm hah men vi hörs! 

En bild sen skolan haha!

   

Av lisa sandström - 20 januari 2012 16:01

Hola Chicas 

Har precis vart ute med hunden i kanske 10-20 minuter riktigt skönt men endå riktigt kallt. Mamma ringde till mig i skolan och att jag ska åka ner till stan vid 5 tiden så skulle vi käka nått nice va ?  Men skolan har vart helt okej idag ganska seg men har haft kul med tjejerna som vanligt ! Men är lite irreterad på en sak . Folk ska hela tiden prata om min blogg och då menar jag mina videobloggar texempel dom härmar mig och kommenterar dumma kommentarer till mig . Då menar jag att dom snackar skit om den rätt upp i nyllet på mig det hatar jag, det är så jävlans jobbigt . Men ska inte bry mig ni kan säga whatever you wont i don't care . Har inte så mycket mer att säga om den grejen men kommer kanske blogga vilket ställe det blev käk på så hoppas det blir av . Men vi hörs puss!  

Dagens outfit, jeans,t-shirt, tunn tröja över och tubhalsduk.!

Zocker och jag      




Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards