lisandstrom

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av lisa sandström - 4 januari 2012 23:14

Jag är med i dagens blogg hos http://hannalovisasol.se läser hennes blogg varje dag så det passar ju bra att försöka bli dagens blogg då också! Underbar blogg , Pround to be a ginger !  




Av lisa sandström - 4 januari 2012 23:00

Hi guys! 

Kollade nyss krazzy.blogg.se blogg och såg vem som var veckans blogg och det blev ju jag ! !   Riktigt glad tack så himlans mycket Cornelia jätte glad . Annars så sitter jag här och bara slappar ser på south park det är ju sådära bra med det duger . Bloggar mera sen c-y-a.

    

Av lisa sandström - 4 januari 2012 20:35

Cha Cha   

Nu jag käkat och duchat är skit trött har vart i simhallen i 6 timmar fattar ni hur länge ? . Emelie sov ju över här jag vaknade klockan 12.10 typ och Emelies mamma Sandra skulle hämta oss klockan 12.30 så jag fick värsta paniken och klädde på mig mjukis + tröja sen så kom hon . Det var bara Nathalie och Emelie och jag som åkte till simhallen för jennifer hade typ glömt bort osv. Vi hade skit kul vi käkade kladdkaka och jag tog en fralla också grymt gott! Sen så typ stalkade några killar oss vi kände en av dom alex fett jobbiga var dom vi typ hade slags mål med dom hihi vi hade iallfall inte så kul med dom . Men sen så lugna dom typ ner sig dom var typ 5 pers och vi var bara 3 tjejer  Sen så tränade emelie fördet mesta på bakåtdyk och hon är jätte duktig , Mysan och jag typ gjorde annat typ dränkte varandra, Sen kom mysans kompis Mattias dom typ snackade och grejer och medans fotade jag Emelie! 

Skit rolig dag , och här får ni lite bilder på oss !  

Emelie och mysan

HAHAHA JAG DÖÖR KOLLA PÅ OSS!

Bjuder stenhårt alltså, jag är inte smal är gulligt mulligt! Jag år vänster , btw mysan världens finaste!

 

Mysan (nathalie) Kallar henne mysan om ni inte fattar modellar  

Emelie hoppar från 5an , suddig bild men aja !


  



Hela gänget då , Älskar er så otroligt mycket ni är guldvärda ni har alltid funnits för mig! 






Av lisa sandström - 4 januari 2012 01:26

Hej :)Vu typ chillar galet och typ chattar!! :) jag är med i www.bezzie.blogg.seOch tävlar att bli veckans blogg ! Jätte bra mode blogg . Ses puss!

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards