lisandstrom

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av lisa sandström - 15 januari 2012 23:20

Gonatt är skit trött ! 

Nu sk ja såsa för är trötter , Hade FaceTime med Rebin nyss fett kul ni måste testa!

Kommer nog ge er en mobilblogg imorgon bitti för kommer inte blogga nått mer nu så aaa.

Men ska visa er hur min iphone ser ut eller bakgrunden har sätt 'ramar' runt apparna grymt sött ^^.

   





Av lisa sandström - 15 januari 2012 22:06

Jag heter Lisa Joann Sandström.

Bor i Linköping går i en skola som jag inte gillar något speciellt förutom mina vänner då . Jag tycker det är för mycket bråk inom klassen gillar vissa tjejer och vissa killar, Jag ska börja berzan efter sommarlvet i idrottprofil annars NO det gillas. Jag är 12 år fyller 13 20 Mars cirkus 2 månader kvar . Jag bor med min mamma och min syster Nikki och hund för tillfället, bor hos pappa varannan helg för mamma och pappa skilldes när jag var 2 år så jag har vant mig vid det.

Ja mina aktiveteter är att hänga med mina kompisar, boxning och resa    Har simmat i nästan hela mitt liv men slutade för kanske några veckor sen , simmade ca 5 dagar i veckan simmade även på morgorna hade världens bästa kompisar där så det var svårt att lämna dom men umgås med dom nästan varje vecka .  Lite vad jag tycker : Jag hatar att bråka med min syster och vänner osv. Hatar folk sm sitter och leker tuffa bakom skärmen och käftar imot ni fattar det hatar jag . Jag tycker även inte om djurplågeri det kan ju ingen tycka om ? Jo dom som plågar djuren och det är ju helt jävla sjukt trögt äckligt cp. Det skulle jag kunna offra mitt liv för att stoppas jag älskar verkligen djur.  Lite posetivt då det är att jag älskar pizza,tacos,bullar,fanta typ och att åka utomlands ! Jag har vart i Spanien och i Afrika en gång. Afrika ( Cap Verde) var verkligen en stor upplevelse vi firade nyår och julaftoon där . Fick nya vänner från Englad , Daisy , Georgina och massa mer som jag saknar men har konakt ! Men orkar inte skriva mer men det var lite om mig. 

   

Av lisa sandström - 15 januari 2012 14:08

Hejsan Svejsan Lejsan !

Klockan är redan 2 har inte gjort nått skit har spelat temple run nu i ett tag och kör wordfued med Dalia och massa mer.Idag ska vi åka hem till mamma för det är skola imorgon hatar hatar hatar måndagar dom är äckligt tråkiga. Igår så somnade jag ganska sent så vaknade runt 11 idag och såg på nån konstig film på tven med pappa. Jag vet inte vad jag ska skriva mer men längtar tills bloggplatsens iphone app kommer snart för dom säger att den ska komma så då kan jag uppdatera mer och lägga in bilder och såna grejer det låter ju skit bra ?   Har inte så mycket mer att säga jo att jag vill åka utomlands hatar kylan vill spola tillbaka tiden och vara i Afrika igen . Men vintern som kommer så ska vi antaglien åka iväg , mamma vill till indien det vill jag också eller Afrika igen , eller kanske Nya Zeland!

Hoppas vi kan åka iväg till nått shopping ställe för Thiland är detju billigt men mamma ''bodde'' där i några månader så hon vill inte åka dit , Damn.


 Men aja ,Jagkan endå berätta en sak att min morfar är kroat , han kommer ifrån kroatien så jag är fjärde dels kroat så jag vill absolut åka till Kroatien i sommar det kanske blir av iallfall men nu ska jag bjuda på en bild jag tog igår men kanske bloggar mer ikväll så vi ses !

  



Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards