lisandstrom

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av lisa sandström - 1 januari 2012 22:08

Tja! 

Rubriken talar jag vet inte vad jag ska göra mig åt med dom hära headers jag gör ?! Så fort skolan börjar ska jag fota och grejer kommer bli mycket mer tid med det , den här blev inte alls bra med försökte göra nått häftigt men denna få duga en så länge   Ser fortfarande på batchelor pad det äger love it . bloggar mera sen , ha det gött!

    

Av lisa sandström - 1 januari 2012 18:56

Hello  

Nu sitter mamma och jag äter oss tjocka inte jag för jag är håller på och greja på datorn , det var länge sen ni fick en bild på mig ser helt död ut i annsiktet men jag bjuder verkligen nu på en ful bil hah !

   

HAHAAHAH FULIS!  


Av lisa sandström - 1 januari 2012 15:45

STEG 1

Namn: Lisa Sandström !
Födelseplats: BB linköping (US)

Bor: Linköping ? :p
Ögonfärg: Brun/Grön
Hårfärg: Svart just nu!
Skostorlek: 37..
Civilstatus: Singel
Höger eller vänsterhänt: Höger
 

STEG 2

Skor som du bar idag: Uggs
Dina svagheter: Blir lätt arg..
Rädsla: Att dö.

STEG 3
Första tanke när du vaknar: Va är klockan ?
När du somnar: Vad jag ska göra dagen därpå.


STEG 4

Pepsi eller Cola: Cola
McDonalds eller Burger King: Donken!   
Adidas eller Nike: Adidas
Lipton Ice Tea eller Nestea: lipton
Choklad eller vanilj: Choklad så klart! 

 

STEG 5

Svär du? Kan hände japp!
Sjunger du? Ja, 
Duschar du varje dag? Varannan dag , hur man säger (A)
Är idol din smak?  Njaa , a.
Gillar du skolan? Absolut inte beror på om vi ska göra roliga saker annars ett stort NEJ.
Tror du på dig själv?  Självklart.









STEG 6






Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol? Smakat putte lite , nej det gör jag aldrig annars uew.
Rökt? Nae.
Shoppat? Nej.. såklart jaaaa
Ätit en hel ask müsli? eak hatar musli !
Ätit sushi? Nej *spyr*
Stått på scen? Japp ånga gånger kan man säga!
Skejtat?  yes box!
Bakat? Jaa.
Stulit något? Nej.
Ljugit? Ja kan har hänt.
Rakat dig? Ja..
Kysst någon? Si.
Kramat någon? Absolut JA  

STEG 7

Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull? Nej?
Varit full? nej.
Blivit kallad hora? Ja , men tar inte åt mig skiten nått alls.
Busringt någon? Ja hahha .
Gjort något som du ångrade? Ja, men man lär sig av sina misstag .
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Nejj!
Kastat en sten på nån ruta? Ao 

STEG 8

I framtiden..
Namn på barn? Om jag får så vet jag nog Livia  och kanske Joel!
Hur vill du dö? Utan smärta
Vad vill du bli när du blir gammal? Rik även känd!

STEG 9

Antal människor du skulle ge ditt liv för?  Oj min familj kan jag säga.
Antal CD-skivor du äger? Vet inte räknar inte.
Antal piercings? Öronen.
Antal tatueringar? Ingen än
Hur många gånger har du varit med i tidningen? Oj , typ 1-2 gånger när jag var liten!



STEG 10



Vad ska du göra i sommar?  Kanske åka till kroatien eller turkiet absolut gotland!
Vad ska du göra i vinter? Öpnna julklappar haha ett tag till .
När tar du studenten? Långt kvar orkar inte räkna..
Vad gör du efter gymnasiet? Skaffar lägenhet + djur!
Vad vill du helst jobba som? Plastik kirrurg eller abulansförare!
Vad händer till helgen ? Sova ! göra årding mig till skolan .
Vad vill du helst göra just nu? Sjunga!

Av lisa sandström - 1 januari 2012 14:55

Nu har jag snott datorn hah !

Iallfall sitter och kollar på batchlor pad grymt bra håller till klockan 01.00 väldigt sent men det äger! Sen så har jag även mobilen här brevid mig och kör wordfued det är skit roligt , man blir smart utav det det jag heter iamherebitch ville heta lisandstrom såklart men det var upptaget whut? Så tog mitt bdb namn istället! . Så det är bara att adda mig läsare!   Det känns som det fortfarande är 2011 så jag kommer nog säga det många gånger i skolan nu för det sitter på hjärnan. Men kommer blogga snart igen kommer säkert på nånting , See you later.

Skolresan till Norrköping ! , Jag i lila addidas .   

Av lisa sandström - 1 januari 2012 12:04

GodMorgon 2012 :)Vaknade precis klockan 12.00 idag fett weird. Idag ska jag inte göra nånting,kanske se hard candy haha, men är fett arg att det snöar ! Damn skit tråkigt förstör hela januari:(Har inte så mycket att säga mer bloggar senare idag :)xxxx

Av lisa sandström - 1 januari 2012 02:10

God ''Natt'' Det är ju natt ju ?

Nu är klockan mycket kan bara säga mycket , sitter uppe med mamma som kolla på en dokumentär om nånting i don't know! Jag är inte trött väldigt konstigt ju , kan inte sova  Vi har vart ute med hunden igen det har slutad smälla så hon lyckades kissa hon kissa typ i 2 minuter haha naw. Fotade även fyverkirierna från fönstret orkade inte gå ut eftersom vi höll på att se en film som var grymt bra

A lonely place to die  ,Den filmen handlade om 2 tjejer och 4 killar som skulle ut och klättra och dom var typ i skogen för att ta en paous så hör dom nånting så går dom mot ljudet , så såg dom en grej som ett barn pratde i som var fången under jorden så hittade dom en liten tjej som hette Anna! Den var jätte spännade till första sekund till sista! Ni måste verkligen se den ! Den får 5/5 stjärnor!

     

     

Inga bra foton men bjuder på dem!         



Av lisa sandström - 1 januari 2012 00:55

Gott nytt år ! :)Welcome 2012!

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards