lisandstrom

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av lisa sandström - 6 januari 2012 23:48

Världens bästa film.

Nu har jag sätt klar Jag saknar dig fyfan vad jäkla bra film den är så bra så det inte går att bekriva! Fastna vid den på dirketen man vill bara sluta bråka med sin syster nu, tänk att jag har bara e enda syster i hela världen, När mamma och pappa dör när alla dör har jag bara Nikki kvar . Annars så skulle jag bara vara helt ensam. Jag får lite dåligt samvete nu när jag har bråkat med henne.. Älskar verkligen min syster om du ser det hära så ska du veta att du är mitt allt. Jag skriver inte det hära för jag har sätt en film som handlar om det hära . Jag har insett att ta vara på din familj / syskon det är det enda bästa i har . Vill verkligen tipsa filmen till alla ni måste bara se den. Jag grät på slutet när fjärilen satt på trappan och det var cilla . Fy så jäkla bra ni måste se den. 

Älskar dig Nikki min käraste syster. (L)   

Av lisa sandström - 6 januari 2012 21:08

Cha Cha . 

Nu har jag kommit hem från bion , vi träffades halv 5 och det var en timma kvar tills bion så vi gick till fräcka fröken och sandra ville fika lite så vi var där ca45 minuter sen gick vi till bion och såg den och filmen var så jäkla bra , handla om olika delar som liksom hängde ihop tillslut det var massor av kända skådespelare som : Zack Afron , Rachel i glee, och jennifer aniston , Ashton Kutchler m.m .Tipsar verkligen filmen till dom som gillar Romantik , Drama och Humor ni kommer älska den ! Sen begav Nikki och jag mig hem och nu bloggar jag ! Ska börja göra videobloggar med min iphone och lägga upp det på youtube som jag sedan kan lägga upp på bloggen så det kommer bli bra ! 

Nu ska jag se filmen Jag saknar dig och kommer blogga mer om den senare och lägga upp mitt projekt ! Så här får ni bild på filmens omslag , bloggar snart CYA.

   


Av lisa sandström - 6 januari 2012 12:29

Godmorgon :DVaknade för 10 minuter sen skulle ut med hunden men mamma var hemma för det var visst röd dag ja fattar inget varför det sk vara röd dag?Varför är det röd dag kan någon kommentera vad det betyder med röd dag?Idag ska vi antagligen på bio med sandra vi ska se ' new years evee'vet inte hur man stavar men det värkar toppen! Idag ska ni få svaret på min grej jag ska börja med på bloggen varje dag jag gör saken och då ...! Säger inget mer men kommentera gärna ni få ju en länkning ! Btw har fel header byter sen!

Av lisa sandström - 6 januari 2012 01:48

AS GLAD TACK , TACK , TACK , TACK !


   bjuder på det ritande brevid , Kommer göra det varje gång det blir bättre och bättre!


Av lisa sandström - 6 januari 2012 01:30

God Natt babes ! 

Är grymt trött så måste sova nu , Är grymt trög och har glömt visa ledtråden till mitt projekt så ni får det nu och kommer någon gång imorgon avlöja en sak som jag kommer göra på bloggen ungefär varje dag så kommentera gärna om ni vet får ni en länkning så ni har hela dagen på er och gissa vad jag ska göra . Man ser inte så bra men försök endå. Men hörs imorgon , Love u guys sleep well! 

    


Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards