lisandstrom

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av lisa sandström - 9 januari 2012 20:58

Nu ska jag sova för det är första skoldagen så ska upp tidigt !

Men vi hörs natti!

 

Av lisa sandström - 9 januari 2012 20:43

 

Kunde inte ta mer lite pinsamt heh!  

Av lisa sandström - 9 januari 2012 20:08



  Jag heter Lisa Joann Sandström    .

 Jag heter Joann för min pappa heter Joakim och mamma Ann Sofie ni fattar nu säkert?


 Jag har bara en syster men jag säger att Emelie är min syster för hennes mamma och min pappa var ihop men dom gjorde slut för inte så länge sen .

  Min mamma och pappa skilldes när jag var 2 år ca 10 år sen  .


  Jag älskar älskar älskar åka utomlands , Afrika var en ett av det bästa jag har vart med om .

  Jag hatar skolan  .

  Hade en blogg innan den hära som heter www.zozxoxo.bloggplatsen.se bilder finns kvar !

 Jag simmade innan boxning i 5 dagar i veckan tävlade ofta simmade även innan skolan.

 Jag vill bli plastik kirrurg eller ambolans körare , intressant va ?  

 Jag läser www.kissies.se , www.vadfanskajagheta.se , www.bezzie.blogg.se , www.nattstad.se/elinfohlin , www.fokis.se , www.emeliimyren.bloggpatsen.se , www.bbaraaya.blogg.se ,  www.emelienathell.blogg.se , www.mynameishere.devote.se 

  Jag har boggat lite mer än ett halvår , länge va ? 

  Jag fyller å den 20 Mars gillar månaden men orkar inte vänta i 20 dar vill typ fylla 3 Mars ! 



Orkar inte mer men det var lite om mig !

Av lisa sandström - 9 januari 2012 19:13

hejhej !

Nu har jag käkat macka ''Fotbollsmacka''  kallar vi det för det är sallad,skinka, osv grymt gott gjorde den själv duktig va ?  Boxningen var jätte roligt och jobbigt började nybörjare vilma var jätte bra träning på onsdag igen längtar ! Sen så gick jag till mammas jobb för sen skule vi gå hem tillsammans men så skjusade mammas kolega ner oss på stan och jag fick en ny jacka det stod på nätet att den kossta 800 kr (på rean) sen så åkte vi ner till stadium och då var det halva priset på rean så den kossta 400 grymt billigt men jätte fin grön love it , kommer bild nu ! 

As snygg !    

Av lisa sandström - 9 januari 2012 14:32

Hallu 

Nu ska jag fixa mig för ska träffa vilma klockan halv 4 utanför sporthallen för vi ska boxas ! Men kan visa vad jag har på mig idag snart .    

Av lisa sandström - 9 januari 2012 12:54

Hejhej !

Riktigt skönt att inte ha skola idag har vart ute med hunden nu i kanske 40 minuter vart faktiskt ganska skönt det är endå med snön hunden gilar det !  Längtar tills klockan slår 16.00 för då ska jag på träning har saknat boxningen jätte mycket ska bli skönt att komma i form igen ska träna upp till 110%!

Juste Desert Flower fimen var grymt bra jätte hemsk historia när det gällde henne när hon var liten i Afrika ka inte förklara vad som hände men det är hemskt , ni måste se den för det är en sann historia och hon är fotomodell nu   Här kan ni få några bilder jag tog ute , kramis .

Ignorera min handstil kolla bara på texten .. 


 

Min fina hund  

En bild på mig , hatar mit brännmärke             

Av lisa sandström - 9 januari 2012 00:33

Nu ska jag se en film min kompis Dalia tipsade om och mamma har läst boken.

. Men herrå bloggar mera sen och imorgon !

     


Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards