lisandstrom

Alla inlägg under oktober 2011

Av lisa sandström - 2 oktober 2011 13:24

   Länk byte till den här tjejernas blogg  här är den nathalieochjennifer -

Känner nathalie grymt bra men inte Jennifer men har vart med henne nån gån tror ja ! Deras blogg äger verkligen .. Älskar dej Mysan saknad brud !

mysan <3


Sen vill ja länka Emelies blogg jävligt söt tjej ni måste läsa hennes blogg ! Älskarej  emeliiemyren Tryck !


   söt tjej asså.


Sen såklart vill jag länka Jessica Carlssons blogg ! Hon är jäkligt snäll , helt otroligt vacker ! Älskarej jessi <3blond♥ - tryyyck !

   heting

Av lisa sandström - 2 oktober 2011 12:16

Tjoo ,

Har inte så mke att säga skola imorgon skit tråkigt måste plugga -.- .

Iallfall Ebba Berndtsson fråga om ja ville va men kunde inte måste städa rummet och plugga men annan dag så ska vi ses   Ingen bild på mig ser skita trött ut :/ men ses. 

<3   

Av lisa sandström - 2 oktober 2011 10:53

Hejj ! Sitter i sängen harr precis käkat frulle och ser på svt b hah finns bara städ program annars. Iallfall ska städa mitt rum idag jätte kul ! (inte) men ska vila nue puss.

Av lisa sandström - 1 oktober 2011 19:47

Debbie Harry (blondie) äger helt otroligt att det här var för 32 år sen !

 

Nu ska jag bli blondine och starta ett band ha det bäst. Här får ni en grymt bra låt med henne One Way or another .

 

Och låten maria som ni säkert känner igen !


Av lisa sandström - 1 oktober 2011 19:21

Juste vill ha dom här byxorna ! hitta dom på ens blogg grymt snygga ! 

Ska köpa faktiskt . Det är Cheap Monday också bra märke (Y)


     

Här är skorna jag köpte fast i svart då .  



Av lisa sandström - 1 oktober 2011 19:12

hej måste blogga snabbt . 

Vi har vart på ikano idag köpte 3 saker berättar om det underbilden . Var där med , Mamma,Johan,Nikki vi gick runt kollade på massa och köpte hem massa oxå ! Sen käkade vi på ekällarn på hem vägen det var grymt gott   Iallfall nu ska vi hem till johan och se på film  bloggar inte mer idag hinner ej dagens outfit men det var jeans,rosa linne,vitkofta,hästsvans, rosa diadem ..  Herrå !

   Ett par nya snygga skor älskar dom verkligen grymma asså ! Kosstar 299 kr på skopunkten   Köpte inte uggs jag tycker det är löjligt vet inte varför men om man ska ha uggs ska man köpa äkta från Australien.     Sen dom hära , kosstade 99 kr per styck troja äkta silver jätte fina ! Juste köpte dom på guldfynd tror jag . 

ses ! 


Av lisa sandström - 1 oktober 2011 12:48

När jag får mitt branbidrag så blir det att köpa denna ,

och det här skalet till ..    

En iphone 4 vit vet ett ställe man kan köpa den , fri surf,fria sms man kan ringa gratis och mobilen kosstar ingeting ! 

         

Och det hära gulliga skalet , snart mitt !

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards