lisandstrom

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av lisa sandström - 5 oktober 2011 18:17

Tjo bre  

Har precis klivit ut duschen jag var jätte svettig för träningen var grym,  har på min onepeace mys pys . Iallfall boxingen var skit kul , jag älskar verkligen sporten jag fick en ny kompis också hon hette Nina 15 år grymt schysst vi körde tillsammans hela tiden vi äge haha   Iallfall tränar måndagar och onsdagar längtar redan till måndagen .. Iallfall det var jätte kul , Träffade Liteh (emelie Myren ) i sporthallen länge sen  

Ha det bääst , juste..

Dalia skrev så här på en kommentar .                                                 Varför är du ens ledsen för dom bråkar ?                                       Svar till dalia . Jo jag är ledsen för att våran klass är typ inte som en klass ? Asså alla bråkar som fasen fett jobbigt med bråk osv. .trivs inte i klassen vill byta så fort som möjligt .Somsakt jag är less på bråk Dalia därför är jag LEDSEN .





Av lisa sandström - 5 oktober 2011 15:12

As bra dansare och grym låt som dom har gjort här får ni hur dom började videon och sen så får ni se hur deras musik video blev ! P.s dom sjuger lite på engelska sen typ kinesiska !


Av lisa sandström - 5 oktober 2011 14:37

hejhej . 

Är inte på nått bra humör nu för alla i skolan bråkar hela tiden ! Kan ni inte fatta att ni slösar en STOR onödig bit i livet sluta bråka . Jagvet att jag också har bråkat men inte så här allvarligt alltså !   Snart är det boxning är skit nervös hoppas mamma kommer ner så hon typ är där.. 

Iallfall här får ni bild på mej .

   Känner mig så just nu .  Ignorera min sura min ..   die die die die .  iallfall mitt öra mår bra.





Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards