lisandstrom

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av lisa sandström - 23 oktober 2011 21:22

GOD NATT ÄLSKLINGAR

Av lisa sandström - 23 oktober 2011 20:37

Skullr kunna döda för Megan Fox annsikte :o

Kristen Stewart fett snygg (y'

Alexandra Nilsson så klart så söt och snygg ,favo bild<3

En till bild <3

           

Grymt fin förut också <3

Av lisa sandström - 23 oktober 2011 19:13

shoo ,                                                                                                                   Nu sitter jag med syrran i min stora säng och kör BINGOLOTTO   

Skit kul ska vinna haha , men ha de bäst så länge  .  <3




Av lisa sandström - 23 oktober 2011 14:39

Hej !                                                                                                                     Nu är vi hos emelie vi ska se på film , emelie var med mysan så sandra är och hämtar henne .. Jag bloggar inte så mycket nu men gör det senare.  Ska köra bingo lotto vid 7 hoppas jag blir miljonär då kommer jag nog lägga ner bloggen och skapa en hemsida haha ! 

Kram .¨

   Bild på emelie <3



Av lisa sandström - 23 oktober 2011 10:27

God morgon alla .

Vaknade klockan 9 idag fett tidigt , käkade frulle som vanligt ska käka snart sen ska vi åka till emelie vi ska typ va    En läsare kommentera hur man kör anden i glaset så jag tänkte ta upp det .

 

Man tar ett så rätt stort papper och skriver ALFABETET  och sen så ska man skrivs 0123456789 och JA OCH NEJ . Sen uppe i vänstra hörnet så ska man rita en SOL och i högra hörnet ska man rita en HALVMÅNE . Sen så måste man ha kol svart rum och ett ljus (vi använde mobilen ) .  Sen så måste man ha ett glas som man ställer på spel-planen (uppåner) Sen så ska alla vara jäkligt seriösa och hålla ett finger på glaset (ej flytta själv) Innan man börjar köra måste man snurra glaset 5 varv på pappret . Sen så ska man börja med att fråga om det är en OND eller GOD ande , om den flyttar på 666 så ska man avbryta spelet på direkten för då är det djävulen . Men så ska man börja ställa vettiga frågor som ' vad heter du' 'vad villd du oss' Såna . ´Man måste vara seriös man får  INTE hoppa ur spelet för då kan det hända farliga saker men man kan hoppa in . Man ska aldrig fråga om DÖDEN eller typ 'kan du visa dig ' . Sen har jag ett tips att man säger  ' KÄRASTE ANDEN' innan man ställer fråga.

Vi körde och det flyttade sig , Det kanske är en myt men folk har ju ett ljus i glaset och då transporterar  ångan sig upp i glasset och då flyttar det sig.  Men vi hade ej det . Det var väldigt spännande .  

 

Nu ska jag inte skriva en saga men herråå.. buu

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards