lisandstrom

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av lisa sandström - 2 oktober 2011 17:48

Tja nu har jag vart ute vid tinnerö och joggat i 43 minuter visst är jag duktig ?  Många frågar varför jag joggar jo ja gör det för att jag inte har en sport nu som jag går i så jag håller i formen tills jag hittar en sport !  

Iallfall här får ni lite bilder jag tog där ja joggade .

       hah :)

Av lisa sandström - 2 oktober 2011 13:24

   Länk byte till den här tjejernas blogg  här är den nathalieochjennifer -

Känner nathalie grymt bra men inte Jennifer men har vart med henne nån gån tror ja ! Deras blogg äger verkligen .. Älskar dej Mysan saknad brud !

mysan <3


Sen vill ja länka Emelies blogg jävligt söt tjej ni måste läsa hennes blogg ! Älskarej  emeliiemyren Tryck !


   söt tjej asså.


Sen såklart vill jag länka Jessica Carlssons blogg ! Hon är jäkligt snäll , helt otroligt vacker ! Älskarej jessi <3blond♥ - tryyyck !

   heting

Av lisa sandström - 2 oktober 2011 12:16

Tjoo ,

Har inte så mke att säga skola imorgon skit tråkigt måste plugga -.- .

Iallfall Ebba Berndtsson fråga om ja ville va men kunde inte måste städa rummet och plugga men annan dag så ska vi ses   Ingen bild på mig ser skita trött ut :/ men ses. 

<3   

Av lisa sandström - 2 oktober 2011 10:53

Hejj ! Sitter i sängen harr precis käkat frulle och ser på svt b hah finns bara städ program annars. Iallfall ska städa mitt rum idag jätte kul ! (inte) men ska vila nue puss.

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards