lisandstrom

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av lisa sandström - 4 oktober 2011 20:03

Är skit nervös första boxnings lektionen imorgon har panik .. 

Nu ska jag kolla på det nya top modell .      

Av lisa sandström - 4 oktober 2011 16:07

DISS.. 

Vill dissa den här hollywood frun  , Jag stör mig skit mycket på henne för hon tvingar sitt barn göra det hon önskar. Dissar verkligen Gunilla Persson.

 


Sen vill jag  dissa Demi lovato hennes leende är jätte STORT verkligen, Sen så tycker jag att hon är dålig skådis och bättre sångare och hon är typ gift med en 35 årig kille  (hört rykten) DISS!




Sen vill jag dissa Brooklyn Decker (stavning) Tycker hon är otrevlig äcklig helt enkelt men det är ju hennes jobb !   Sen vill jag dissa Tila Tiqulia ! Hon är konstig !  HISS !                                                                                                               Jag vill hissa Rihanna , Hon är så grymt bra på att sjunga älskar hennes stil , Hennes röda hår bilden !




 Sen vill jag hissa Adruina hennes tve program det är verkligen underbart bra ! Hon är grymt fin också! 



Sen såklart vill jag hissa linda   kozlowski , hon är med i en film vi ser på engelskan hon är grymt bra skådis sen så är hon grymt snygg !  










Av lisa sandström - 4 oktober 2011 15:23

  Haha Rebin :)

   Dalia..  

   Hakim håller på att plugga ! 

   tjooo rebin brooor !  

Gabriel och mattie jäääkla söta !

     Usch vårt klassrum haha :)

Av lisa sandström - 4 oktober 2011 15:11

Halloj !  

Nu är jag enkligen hemma , tråkig dag i skolan ! Inget hände förutom jag råkade putta hakim så han trilla ( i sand lådan ) så han jagade mig jätte mycket as roligt   Iallfall hade SO prov idag det var jätte enklelt mycket bättre än jag trodde . Iallfall jag berättade ju vad jag handlade igår kommer bilder i inlägget.. Men köpte kanelbullar idag gissa varför ? Jo det är Kanelbulle Dagen !   Det är det bästa jag vet bra att en sån dad finns !!!  Iallfall nu lyssnar Nikki och jag på jätte högt med musik haha! 

Kanske gör ett videoinlägg senare eller kanske imorgon ! Iallfall här får ni lite bilder då .

   Suddig bild endå Kanelbulle !   strumpor ja köpte då till skorna !  Mina grymma byxor        Älsklingarna då , jätte snygga  


Juste kommer bilder från skolan i nästa inlägg sen ska jag Hissa och DIssa kändisar ! 



Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards