lisandstrom

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av lisa sandström - 11 oktober 2011 20:45

hej :D

sista bloggningen för i kväll .. Ser på match med familjen nu  holland och sverige 1-1 ! Hoppas sverige vinner nu  

Länkning till en schysst väns blogg !!

 hakkimtarda tryyck bloggen äger ni kommer ej ångra er !!! Btw han bus ringde mig .. Ärligt jag blev fett rääädd !

KRAAAAMIS !

 

jag i afrika saknar tiden :/  

Av lisa sandström - 11 oktober 2011 19:07

  Jag är med vit tröja brevd fröken .. Snacka om tröjan var stor men är nöjd endå " Nii får mitt ensamfoto när det kommer på bild sen .

Av lisa sandström - 11 oktober 2011 18:52

Hej bajskorvar    (skämt och sido )

Nu har vi käkat fläskfile nikki gjorde det , hon äger (y)

Snart ska vi följa med Johan och handla sen hämta mamma , för hon har haft föroläsning för studenter som ska utbilda sig till sjuksköterskor osv...

Men måste dra nu kyss .

  Ett otroligt bra foto jag tog på gotland

Av lisa sandström - 11 oktober 2011 15:28

Hewwo ! (:

Nu kan jag enkligen blogga , Jag har inte hunnit det .. Datorn var hos Johan jag orkade inte hämta den igår kväll i spöregnet blablala. .. 

Men i måndas så var det en vanlig tråkig dag typ inget hände. Sen så i dag så var det SO prov igen , sen så var det typ engelska sen så slutade vi 14.20 så stack hem direkt .   Juste i måndags så var det ju BOXNING igen det var en hård träning sträckte armen hihi men endå grymt kul    Nu ska jag ut med zocker måste ta frisk luft ! KRAM!

Juste va med i hennes tävling ! den äger  

    www.hannalovisasol.se  <3

   Jag idag då ..

  vit tunnika och tights . (tjooockis :(   )  vit som ett spöööke .. BUUUH 




Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards