lisandstrom

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av lisa sandström - 30 oktober 2011 23:45

Gonatt !Nu ska jag se på en dans film skit najs  

Hör av mig imorgon babes ! xoxo

Night !         


Av lisa sandström - 30 oktober 2011 21:45

Hello babes  

Nu har jag letat efter present till mammsen och jag ringde och snackade med mormor ,

Och hon skulle hjälpa mig och Nikki med att betala denna saken ...

Nu kollar jag på jearsy shore tror det stavar så haha ?


Men , hörs senare xoxo   

Gissa vad ? hehe härmade alexandra med suddet men fett klok ide   


Av lisa sandström - 30 oktober 2011 19:42

typ en vecka sen .    

hahahahhahahaha jag dör xd

 

OMG en vacker bild nikki tod .



Outfit , mjukis,t-shirt

         

Gjorde typ en del av mitt rum med kärlek....

fint va ?  


     

Godis o facebook

Av lisa sandström - 30 oktober 2011 19:17

Hewwo 

Undertiden jag inte har bloggat så har jag käkat pizza , städat rummet nu vill jag verkligen va i mitt run haha.  Igår var det halloween tror jag ? Iallfall hade ni trevlig halloween jag var typ på stan som jag berättade bloggar senare är inte på bra humör .

Halloween Pumpkin 

Najsig blid va tog den från glitterfy kolla in alla bilder där <3 

Av lisa sandström - 30 oktober 2011 12:54

Mamma och zocker

Min hund 7 veckor , erkän söt ?

vill äve visa en bild på hennes syster Zoya och hennes fina matte , svart briarder är grymt fina.

  

  

Av lisa sandström - 30 oktober 2011 12:08

Hello honeys  

Nu är äntligen tillbaka kunnde inte blogga igår kväll för såg en as bra film !

Den hette 18 and virgin handlar om en 18 åring som inte har haft sex om ni inte förstår 

Iallafall igår var jag hos carolina det var väl kul vi köpte lådsas cigg med glöd på som kunde ryka ni vet ? Vi skrämmde våra föräldrar rejäält hahah 

Idag händer det inget speciellt chillar söndag men det är ju e vecka ledighet också yääy !

Taggar fest hos mig  på torsdag det kommer bli grymt kul tjejer  , PARTY PARTY!



Och så gick jag in på 'take this lollipop' jag dog fyfan   

Bild ifrån take this lollipop , testa !

:/

Han kollade på min faceboook :((

Kolla min facebook ?!?!!?!? sen han kollar på den för att dödaa mig :(         

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards