lisandstrom

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av lisa sandström - 19 oktober 2011 19:24

Hallå där ?  

Nu är jag hemma ifrån boxningen det var skit kul som vanligt men jobbigt! Träffade boxnings kompisen Nina hon är as najs   Har inte så mycket mer att säga .. Juste imorgon ska vi ta spruta för pås skjukan och typ röda hund ! Älskar att ta sprutor haha  Men här får ni bild på mig på mitt ensam foto .

     det blev rätt bra  ? :)

Av lisa sandström - 19 oktober 2011 14:39

Tjaaaa 

Nu kan jag enkligen blogga ,  jag han inte med det igår för då tog jag bussen hem väntade lite sen vid 4 så skulle jag möta Nathalie (mysan) på stan men hon kom halv för jag tittade lite på presenter . sen så mötte jag henne så skulle vi kolla på shorts till boxningen för hon ska också börja yeey ! Men hon hittade inga haha så vi gick och käkade på Mc vi hade grymt kul hela tiden sen så blev det lite mörkt men hon ville ta hål i örat som jag så hon gjorde det osv.. Sen så tog vi bussen hem till henne vi gjorde nada men myste med hennes kattunge fett söt ! sen skulle jag hem 8 hah , men grym dag asså !


Idag hände det inget men snart boxning så det ska bli kul    


Helgen blir det till pappa , men på lördag så taggar jag tjej kväll med tjejerna i klassen vi kommer ha grymt kul   Här får ni bild på dagens outfit <3

    Stickad grymt fin ''kofta'' med ett mörkt blått linne under och blå jeans. Jo du kan köpa tröjan på peak.     <3

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards