lisandstrom

Alla inlägg under oktober 2011

Av lisa sandström - 30 oktober 2011 12:08

Hello honeys  

Nu är äntligen tillbaka kunnde inte blogga igår kväll för såg en as bra film !

Den hette 18 and virgin handlar om en 18 åring som inte har haft sex om ni inte förstår 

Iallafall igår var jag hos carolina det var väl kul vi köpte lådsas cigg med glöd på som kunde ryka ni vet ? Vi skrämmde våra föräldrar rejäält hahah 

Idag händer det inget speciellt chillar söndag men det är ju e vecka ledighet också yääy !

Taggar fest hos mig  på torsdag det kommer bli grymt kul tjejer  , PARTY PARTY!



Och så gick jag in på 'take this lollipop' jag dog fyfan   

Bild ifrån take this lollipop , testa !

:/

Han kollade på min faceboook :((

Kolla min facebook ?!?!!?!? sen han kollar på den för att dödaa mig :(         

Av lisa sandström - 29 oktober 2011 16:38

heeej :)
Har vart med carolina på stan ett tag nu , detär värsta typ folkmassan
det är ju halloween idaag :) Vi gick in i en affär det fanns massa med drinkar vi drack as mke käkade popcorne & chips .. Sen så skulle vi leta efter några tvåldöskallar om vi hittade alla 5 så skulle´vi få en (om vi vann) och vi hittade dem så skrev vi upp våra namn och nuummer så dom kan ringa om vi vann :) det var skit kul!!
Sen åt vi på ´donken muumsi , nú är vi hemma hos henne och flummar:D

En kille kallade mina kompisar **** Och jag och Carolina vill säga att vi alltid finns för er. Hör av er barah <3


Herrå ..  

Av lisa sandström - 28 oktober 2011 17:02

Hola Chicas ,

Nu ska jag handla chips,läsk och massa mys  sen käka ! 

Här får ni en bild på hur hakim såg ut han var skit läskig xoxox 

 

Hakim är den skäggiga gubben fett läskig ;o  

hakkimtarda Tryck dääär  <-----


Av lisa sandström - 28 oktober 2011 16:42

Här får ni 2 collages jag gjorde nyss vilka stilar jag älskar och frisyrer ! 

Frisyrer älskar långt hår !

Style ,     


Av lisa sandström - 28 oktober 2011 15:41

Hej Hej fredag ! 

Äntligen så är det fredag, idag så skulle ma klä ut sig i skolan i halloween kläder , Jag gjorde det inte sminkade mig typ med röttläppstift , sår i annsiktet haha alla var jätte fina  

Nu är det fredag betyder att jag är SKIT glad , chips,godis,läsk , sprit   Hahahaha xd skoja förstårs.  Jag längtar skit mycket tills på Torsdag då ska jag ha tjej kväll , bjöd alla tjejer i klassen ! Vi ska se på film och käka tacos , läsk och köra anden i glaset igen haha ska bli skit kul taggar tjejer !                En läsare vill att jag ska göra videoinlägg , visst ska göra det  nån gång på höstlovet .!                         Här får ni mys bilder <3

Min kväll <3  








Av lisa sandström - 27 oktober 2011 21:41

Nu ska jag plugga till spanskan igen  skit kuuuul  

gonatt älsklingar är även skit trött !

hahaha gjorde den på 2 sk .   

Av lisa sandström - 27 oktober 2011 19:20

Nu har jag badat och duschat klart  det var verkligen skönt  

Ska käka nudlar nu mums ska bli skita gött .

Ses senare då  

 

Jag idag då , skjorta  'Ralph Lauren' peak jacka och svarta jeans  

 

Av lisa sandström - 27 oktober 2011 18:29

Grymt vackert !

 

jävla snyggt !   

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards