lisandstrom

Alla inlägg under oktober 2011

Av lisa sandström - 23 oktober 2011 14:39

Hej !                                                                                                                     Nu är vi hos emelie vi ska se på film , emelie var med mysan så sandra är och hämtar henne .. Jag bloggar inte så mycket nu men gör det senare.  Ska köra bingo lotto vid 7 hoppas jag blir miljonär då kommer jag nog lägga ner bloggen och skapa en hemsida haha ! 

Kram .¨

   Bild på emelie <3



Av lisa sandström - 23 oktober 2011 10:27

God morgon alla .

Vaknade klockan 9 idag fett tidigt , käkade frulle som vanligt ska käka snart sen ska vi åka till emelie vi ska typ va    En läsare kommentera hur man kör anden i glaset så jag tänkte ta upp det .

 

Man tar ett så rätt stort papper och skriver ALFABETET  och sen så ska man skrivs 0123456789 och JA OCH NEJ . Sen uppe i vänstra hörnet så ska man rita en SOL och i högra hörnet ska man rita en HALVMÅNE . Sen så måste man ha kol svart rum och ett ljus (vi använde mobilen ) .  Sen så måste man ha ett glas som man ställer på spel-planen (uppåner) Sen så ska alla vara jäkligt seriösa och hålla ett finger på glaset (ej flytta själv) Innan man börjar köra måste man snurra glaset 5 varv på pappret . Sen så ska man börja med att fråga om det är en OND eller GOD ande , om den flyttar på 666 så ska man avbryta spelet på direkten för då är det djävulen . Men så ska man börja ställa vettiga frågor som ' vad heter du' 'vad villd du oss' Såna . ´Man måste vara seriös man får  INTE hoppa ur spelet för då kan det hända farliga saker men man kan hoppa in . Man ska aldrig fråga om DÖDEN eller typ 'kan du visa dig ' . Sen har jag ett tips att man säger  ' KÄRASTE ANDEN' innan man ställer fråga.

Vi körde och det flyttade sig , Det kanske är en myt men folk har ju ett ljus i glaset och då transporterar  ångan sig upp i glasset och då flyttar det sig.  Men vi hade ej det . Det var väldigt spännande .  

 

Nu ska jag inte skriva en saga men herråå.. buu

Av lisa sandström - 22 oktober 2011 20:49

Hej alla älsklingar !

Nu är jag hemma ifrån tjejkvällen vill inte vara hemma från den heller. Det var grymt kul älskar er skit mycket tjejer   

Iallfall vi såg på film med tilltugg vi såg filmen'ensam hemma '

Den är grymt rolig. Sen så käkade vi pizza den var as god hennes pappa är jätte duktig på att laga pizza ! Sen så öppnade hon alla fina presenter som hon fick , jag gav henne en spräj coconut spräj och sen så fick hon en kexchoklad och sen läppglans hon blev jätte glad .. Sen så körde jag , alexandra och dalia anden i glaset för dom andra vågade inte och det flyttadade sig på riktigt .

 

vi körde anden i glaset :
Lisa sa - Kära anden är du god ?
'Glaset flyttade ' - JA god .
Dalia Ahmad - Vad heter du käraste anden ?
'Glaset flyttade ' - W I L I A M ...
...vi 3 - AAAH 'SKRREK '
Alexandra Davidiadis - Käraste anden vad vill du oss ?
'Glaset flyttade ' - Leka ..
dalia - AS GARVA ' NERVÖST '
Lisa - pruttade 'nervöst'
Alexandra - Vad vill du oss (frågade igen)
'Glaset flyttade ' - DÖ .
VII SKREEEK AS MYCKET .
Lisa - Nu av slutar vi käraste anden ..
OMG det var fett läskigt :((´
 
 
där fick ni det som hände as läskigt ! Jag kommer ha ett party på höstlovet det kommer bli skit kul ! KRAM.

Av lisa sandström - 22 oktober 2011 13:26

 Hewwo    

Nu är klockan 13.29 betyder att jag har precis käkat kasler och potatisgratäng muumsigt ! Iallfall snart är det PARTY längtar skit mycket är lite nervös huh ? :o  Iallfall , fick 150 spän av pappa igår älskar dig pappa betyder att jag är ''rik'' igen har 250 kr nu hahhaha .

Men kommer nog möta nån kompis på stan nån gång i veckan så kanske vi kan shoppa   Farmor operera ögat härom dagen för att kunna se utan glasögon och det skulle visa resultat efter 6 veckor men igår så tog hon av sig glasögonen och höll för det 'O operarde ögat '

Och såg på långt håll :O Fyfan hon blev grymt glad HAHAHAHA .

Har gjort ordning mig nu har på mig min stickade pipitröja och leggins och ett linne under .   Ingen kamera här somsagt men ni kan få en gammal bild på mig . ! Hejdå !

Btw.. Gillar skriva med kusivtext ...

  OMG kolla  hahaha

Av lisa sandström - 21 oktober 2011 21:16

hola chicos / chicas .

Nu har jag suttit med hela familjen och sätt på dobbidoo ? Iallfall det var kul jag missade idol men kan se på repris nån dag kanske . Iallfall vi käkade löfbiff förut det var grymt gott , Farmor äger på att laga mat . Nu ska jag kolla min facebook , typ massa bombar den för kollade nyss och nu är det 10 händelser  .  Men bloggar kanske mer sen , datorn är seg är i på landet i Askeby . KRAM.

 

Av lisa sandström - 20 oktober 2011 20:53

Hallo ,                                                                                                                 Här får ni några bilder på mig idag då ,              kyss



Av lisa sandström - 20 oktober 2011 19:30

Nu är min tillfälliga header klar . 

Jag försöker reda ut med den personen som skrev så dumt på min blogg. Jag vet vem men säger inte för er. Kram

   Fattar inte att ni är dryga mot mig , jag gör ju inget fel mot er ?

Av lisa sandström - 20 oktober 2011 17:18

Hej alla underbara korvar  

Nu sitter jag bara och lyssnar på  lugn skönn musik , jag lyssnar just nu på Elvis Presely 'In the Ghetto' den är så underbar är kär i hans röst faktiskt .  Skolan var rolig som vanligt skrattat ihjäl mig på NO för vi skulle läsa upp sagor jag,hanna,hakim och dalia var en grupp hakim skulle läsa och hans röst är OGNOM han kommer snart i målbrottet han låter WhiouuuHioou  HAHAH lilla hakim ska bli stor  

Iallfall mamma och nikki är sjuka så jag åkte förbi centrum så köte cola och lös godis till dom    Jag är för snäll .. Imorgon blir det pappa som vanligt varanan helg   Och på lördag taggar jag tjejkväll men alla tjejer i klassen ! fett najs <3 SES !

       


Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards