lisandstrom

Alla inlägg under oktober 2011

Av lisa sandström - 11 oktober 2011 15:28

Hewwo ! (:

Nu kan jag enkligen blogga , Jag har inte hunnit det .. Datorn var hos Johan jag orkade inte hämta den igår kväll i spöregnet blablala. .. 

Men i måndas så var det en vanlig tråkig dag typ inget hände. Sen så i dag så var det SO prov igen , sen så var det typ engelska sen så slutade vi 14.20 så stack hem direkt .   Juste i måndags så var det ju BOXNING igen det var en hård träning sträckte armen hihi men endå grymt kul    Nu ska jag ut med zocker måste ta frisk luft ! KRAM!

Juste va med i hennes tävling ! den äger  

    www.hannalovisasol.se  <3

   Jag idag då ..

  vit tunnika och tights . (tjooockis :(   )  vit som ett spöööke .. BUUUH 




Av lisa sandström - 9 oktober 2011 14:12

Hej alla älsklingar !

Nu har vi precis kommit hem ifrån Norrköping , vi åkte till lindö för att sen ta båten till ön för vi skulle slåigen stugan för vintern. Så vi rensade ut all saker åså .. Sen åkte vi hem pappa handlade läsk och godis till oss på vägen hem tack dadie cool !   Nyss så åt vi kyckling med ris muums ! Farmor äger på att laga mat .  Snart ska vi hem till mamma zocker våran hund har typ massa sår på kroppen så det kommer hem en veterinär till oss klockan 15.00 så hoppas det inte är nånting farligt på hennes lilla kropp . Men nu ska jag läsa bloggar kram !


Kommentera mer annars lägger jag ner bloggen ..

  gammal bild.. :)

Av lisa sandström - 8 oktober 2011 19:25

Tja alla läsare   

Klockan är 19.26 nu snart gäller det postkodsmiljonerärna (stavning?)

grymt kul det är till 20.00 sen så är det fångarna på fortet ! Perfekt kväll med Farmor och Nikki i sängen med mys     Iallfall det är en läsare som kommenterar typ 'byt skola då atlas blir nog myket bättre när du har bytt  '  Du har kommenterat det 2 ggr nu och jag stör mig..

Jag längtar förfult nu till Berzan för jag tkr inte Atlas är en bra skola det är typ bråk hela tiden  . Så när du säger så blir jag faktiskt glad ! ? För vad bra att det blir en bättre skola nästa år ! Det är ju inte en sämre skola för jag jag går där för jag bråkar ju inte med alla där ? Jag gör ju inte atlas sämre ellerhur kära läsare . Vill inte höra den diskutionen nåntig mer på min blogg kram ! Nu ska jag dra kram..

  

Av lisa sandström - 8 oktober 2011 16:15

Tjaa !

Nu funkar stilen jag brukar ha , har tvättat pappas bil i typ 2 timmar med Nikki ! Det behövdes verkligen    Nu lyssnar vi på en sån där gammal skiva som är skit stor ni vet en svart stor på en sån där spelara som är 1000 år gammal haha ! Vi lyssnar på the beatles dom äger grymt stort !

Nu ska jag dansa loss till The beatles !   

Adios chicos .

   

   så jäkla snygg är hon ! blondie (L)

    

Av lisa sandström - 8 oktober 2011 11:09

Tjaa !Är hos farmor och farfar så ni bara vet .. Deras dator laggar hela tiden den är jätte seg !. Iallfall igår (fredags)så hände det inget speciellt. Går inte ha den vanliga texten ?!Men träffade Emelie igår vi skulle hämte nått hos dem så vi pratade oså . Emelie ska på kryssning idag lyx önska jag fick följa med hehe .. Men det var typ allt. Ha det bra (y)

Av lisa sandström - 6 oktober 2011 17:20

Se och lär !

    

JAG HAJPAR !!! 

Av lisa sandström - 6 oktober 2011 16:47

Tja Tjaa  

Kom nyss hem från skolan en lång tråkig dag , allt handla typ om dom där jäkla utväcklingsamtals-papprena ? iallfall det var skit boring. Men har iallfall gått och längtat i skolan idag fett mycket , Nikki jag och Accad ska på lhc match idag live om ni inte visste ! Skjut taggad ... som alla vet nu så hejar jag på LHHHCCC så klart det är det bästa laget dom möter frölunda kan inte stava till det haha ? kass lag hoppas lhc tar hem segern idag rå   Iallfall här får ni dagens outfit  , juste satte in ett nytt örhänge där uppe dar jag tog hålet det gjorde fett ont men det blev snyggt   

Men nu får ni bilderna ,

    Typ en 'mag tröja kanske lite längre ' från gotland gjord av ull fett söt, och tights

                                                                                          snyggt !




Av lisa sandström - 5 oktober 2011 18:17

Tjo bre  

Har precis klivit ut duschen jag var jätte svettig för träningen var grym,  har på min onepeace mys pys . Iallfall boxingen var skit kul , jag älskar verkligen sporten jag fick en ny kompis också hon hette Nina 15 år grymt schysst vi körde tillsammans hela tiden vi äge haha   Iallfall tränar måndagar och onsdagar längtar redan till måndagen .. Iallfall det var jätte kul , Träffade Liteh (emelie Myren ) i sporthallen länge sen  

Ha det bääst , juste..

Dalia skrev så här på en kommentar .                                                 Varför är du ens ledsen för dom bråkar ?                                       Svar till dalia . Jo jag är ledsen för att våran klass är typ inte som en klass ? Asså alla bråkar som fasen fett jobbigt med bråk osv. .trivs inte i klassen vill byta så fort som möjligt .Somsakt jag är less på bråk Dalia därför är jag LEDSEN .





Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards