lisandstrom

Alla inlägg under oktober 2011

Av lisa sandström - 27 oktober 2011 17:34

Hellow <3                                                                                                                                                               Slutade skolan klockan 15.45 jobbigt med så sent ! Men vi käkade ju massa med gott av fika,läsk godis idag för våran NO lärare skulle sluta för hon bodde i Norrköping och ska jobba på en skola där.  Jenny var min favorit lärare om ni vill veta , så vi ska få en gubbe nu som No lärare ..

Iallfall Jag,Carro,Fatma hade egen lektion det gick jätte bra (y)

Nu sitter jag med mamma och kollar på musikvideos på tven , Nikki är i simhallen med Ebba ..

Har pluggat till Spanskan , engelskan tills imorgon .

puss 









Av lisa sandström - 26 oktober 2011 16:46

Hola 

Lyssnar på en grymt bra låt " Motherlover" med The Lonely Island ft. Justin Timberlake

Utvecklingsamtalet gick galnat inget speciellt måste bli bättre på matte (y)

Nu ska jag käka revenspjäll ! MUMS , här får ni också vad jag vill ha just nu !

Vill ha zperia ARC !

med detta skal !

        11/11 så ska våran klass ha disco för årsK. 2-5 ! ska bli skit kul!



Av lisa sandström - 26 oktober 2011 13:45

tjaaaa ! 

Nu är jag hemma från en skit rolig skoldag jag berättade ju vad som var på onsdagar..

Slutade 12 idag yey för ska ha utvecklingsamtal i dag fett tråkigt men hoppas det går bra.

Inget att säga , men ses senare . Herrå !  Btw , ny design !



Av lisa sandström - 25 oktober 2011 21:34

Gonatt slutar 12 imorgon schema här.  Hoppas ni ser heh



Av lisa sandström - 25 oktober 2011 16:59

hejhej <3                                                                                                                                                                Nu har jag vart på stan med Lovisa,Alma,Vilma vi käkade på subway muums hade mysigt som vanligt älskar er fett mycket saknar er också ! Sen så kulle lovisa hem , sen så gick vilma,alma och jag till HM alma skulle köpa läppglans sen så var hon tvungen att dra så Vilma och jag gick runt och skrattade och tog massa foton jätte kul har vi haft   

Skolan var okej vi skulle ha SO prov men det blev inget ?! hade pluggat 10000 år :(

Men bloggar mer sen , här får ni bilder på vilma och mig <3

Omg kolla så söt hon är ! :O <3

Så himla god kaka   

                                                         

Älskar dig vilma andersson , syskon för alltid <3  






Av lisa sandström - 23 oktober 2011 21:22

GOD NATT ÄLSKLINGAR

Av lisa sandström - 23 oktober 2011 20:37

Skullr kunna döda för Megan Fox annsikte :o

Kristen Stewart fett snygg (y'

Alexandra Nilsson så klart så söt och snygg ,favo bild<3

En till bild <3

           

Grymt fin förut också <3

Av lisa sandström - 23 oktober 2011 19:13

shoo ,                                                                                                                   Nu sitter jag med syrran i min stora säng och kör BINGOLOTTO   

Skit kul ska vinna haha , men ha de bäst så länge  .  <3




Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards