lisandstrom

Alla inlägg under augusti 2011

Av lisa sandström - 14 augusti 2011 15:15

Tjabba!

Nu är ja hemma hos mamma igen! Pappa skjusade hem hos från askeby kul och träffa pappsen idag :) Nu är ja och Nikki ensamna hemma för mamma och johan handlar och ska åka till skogen med hundarna! Men snart tror jag så ska jag ducsha för man ska vara fräsch på begravningar .. Men vi hörs senare här får ni bild på min ääääckliga hååår. :'(

   UUUSCCH!

   Katastråååååååf !

Av lisa sandström - 13 augusti 2011 18:43

Hello ´babys!

Har ju inte bloggat på länge nu det sa ja på de sista inlägget :)

Men nu är dom ute och går så ja fick faktiskt blogga lite ! Det har inte hänt så mycket under den korta tiden här i Askeby, jooo Farmor fyller idag ! ''JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA , JA MÅ HON LEVA UT I 100 ÅR'' !!! GRATTIS FARMOR 64 IDAG    Så vi har firat henne idag hennes syster kom och hon fick triss lotter av sussan och av oss fick hon en jätte stor buket vita blommor, rosor liljor allt möjligt fint  och sen fick hon vin paket hon blev super glad    Imorgon åker vi hem från farmor och farfar för på måndag åker mamma och ja till tranås på begravning tyvärr. Snart börjar skolan måste klippa mig denna vecka som kommer!

Ska klippa uppklippt lång snelugg och massa uppklippt helt änkelt !

Kommer inte blogga imorgon älsklingar :'( Juste ska svara på en försenad fråga!


1. Har du hånglat?  Svar : Ja.

2. Vem är din favvo artist?   Svar: har ingen :p

3. Kan du kolla min blogg?  Svar : Visst kan ja det !

så dära :)



  this text is true.

Av lisa sandström - 12 augusti 2011 12:28

Godmorgon :)

Vaknade klockan 12.10 fy hatar att vakna så sent man slösar bort dan!

Men Farmor och Farfar hämtar oss runt 2 så måste fixa och trixa först,

På lördag fyller farmor 64 år grattis farmooor! 

Köpt en present sen ska hon få 2 roser :) Igår så skrev ja på en status på facebook så här 'om ni gillar så skriver ja era namn på min tröja'

Då gillad 23 statusen på typ en kväll ? Asso hur ska ja hinna med allt det hära! Och på Måndag så ska vi på begravning i Tranås Ewe har gått bort :'( men så vi ska åka dit det blir tåg, Men kommer inte blogga dom här dagarna för man vill ju inte blogga när man inte träffar dom så ofta :)

Men ha en bra fortsättning av dan ! kram.

   jag just nu med min nya mobil :)   Jag älskar Lass så shut it up <3



Av lisa sandström - 12 augusti 2011 00:43

Favvo videoklipp!

Av lisa sandström - 12 augusti 2011 00:30

Hejsan :)

Nu ska ja sova är jätte trött ;O

Men här får ni en fan bild ja gjorde på en grym söt tjej ..

www.vadfanskajagheta.se älskar henne ! :)

   Skit snygg blev den :) 

sov sött!

Av lisa sandström - 11 augusti 2011 22:56

Från accad 'stone island'


1. Har du tappat din bikini mitt i en sim tävling ?

2. Har du aldrig tröttnat på att blogga ?

3. Vem är den coolaste du känner ? 

4. Bråkar du mycket med din syster ? :D


Svar : 1. Nej det har aldrig hänt på en simtävling och det hoppas ja aldrig händer.! 2. Jo jag har tröttnat på att blogga , 3. Den coolaste ja känner är nog min farfar haha :D 4. Haha jo ja bråkar med min syster varje dag fast ja älskar henne :) Tack för frågorna Accad  



Från 'Anonym'


1. Målar du dina naglar?

2. Vad är din naturliga hårfärg ?

3. Har du eller vill du färga håret blont ?

4. Vilken är din favorit video på youtube ?


Svar : 1. Jo ja målar faktiskt naglarna när ja känner för det ja gör inte det så ofta för ja suger på det :) .  2. Min naturliga hårfärg är ljus brun, 3. Jag har faktiskt velat färga blont men vågar inte .. 4. Min favorit video på youtube är en som heter  ' DO YOU LIKE ME NOW' kan lägga upp den sen! Tack för frågorna! 



Från Ellsan .


1. Gillar du någon speciell just nu ?

2. Vem gillade du senast ?

3. Vad får dig att vilja blogga ?

4. Har du någon favorit artist ??


Svar : 1 Nej ja gillar faktiskt ingen speciell just nu ;/ , 2. Vem ja gillade senast var nog en kille som hette Mathias ( inte han i min klass ) 3. Jag vill blogga för att det är kul att skriva inlägg och att få så fina kommenterer av mina läsare :)

4. Jag har ingen favorit artist :) Tack för frågorna Ellesan (ellen) 



Från Amanda!


1. Vem är din bästavän ?


Svar : Min bästa vän är Lovisa Lampi hon går i min simgrupp älskar henne massa! Tack för frågan Amanda  



Från Ebba ( bezzie)


1. Vad tycker du om bezzie.myshowroom.se :D ?


Svar : Din blogg är jätte bra ! Följer den varje dag ! Tack för frågan  



Tack snälla för era frågor Älskar er mycket!


Länkingar :

http://ellenlouiseklofsten.blogspot.se

http://poze.bloggplatsen.se

 


Svar : Jag ti 

OJ

Av lisa sandström - 11 augusti 2011 22:40

Sådära nu har ja datorn, mamma och ja såg nyss filmen 'Super 8' den var grymt bra ni måste faktiskt se den ! Sen nu har ja tagit kort på massa tips ja ska lägga upp för hyn och lite blandat :) Så njut under bildvisningen haha!

Min favvo kudde , med en kroppsform som man kan sätta på olika tröjor på! :)

hihi spegeln min :)

världens sötaste hund, min lilla sötnos Zocker älskar dig min gummis.

Istället för diodireant hur det stavar vet ja inte men den här sorten Nivea sprutar man ut dion, skit bra och den luktar super! man kan nog köpa den på HM på dom flesta affärena! :)

Bilderna kom inte upp!? få se om det funkar sen, men det här var bara en del!



P.s har fått en experia mini :)    

Av lisa sandström - 11 augusti 2011 20:12

Tja tjaaa mu gör ja mobil blogg igen det är derför ja inte har raderna som ja brukar ! Har städat klart lägenheten nu blev grymt nöjd ;-) speciellt med mitt rum kommer bild på hur det blev sen :-D just nu ligger ja i badkaret as skönt är det det , det var dags för tvättning haha. Ligger somsakt och drivker ett kallt glas juice ovh låser två tidningar det är livet . Men helgen blir det farmor och farfar och på söndag ska ja på ewes begravning :( men får träffa min undebara moster som ja har saknat och mormor alla med rätta ord . Nu ska ja bada klart kram <3

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards