lisandstrom

Alla inlägg den 25 augusti 2011

heh

Av lisa sandström - 25 augusti 2011 22:31

Inget att göra , vill inte lägga mig innan mamma kommer hem :/

          haha.

Av lisa sandström - 25 augusti 2011 21:10

Hallu, Nu har det gått ett tag sen jag blogga ..  det kom en gäst hit nyss typ det är hemligt vem.. Men iallfall har typ nördat ett spel på nikkis iphone man typ stylar och klipper dockor , Det kanske är en en stor förebild för mig kanske ska bli stylist / frisör ?  Men nu ska jag faktiskt lägga mig trög dag imorgon slutar 15.20 tror jag pappa kommer och hämtar mig tror jag..  Imorgon är det spanska ska bli kul vi ska kunna alfabetet utantill tror jag kan det hah. Men ses imorgon darling!

Puss :D       night.

:(

Av lisa sandström - 25 augusti 2011 20:14

Hur jag känner mig nu .. gjorde bilden helt själv ritade själv förutom den där när dom räckte upp handen dåå..  Känner mig så just nuu .


Av lisa sandström - 25 augusti 2011 19:21

  Hakim :)  Jag då diggar dom glasögonen :)

   Typ marknad , Sålde kakor , Ost , Creps , Korv från massa länder as coolt!

   Freja sötnos :D

   Carolina i skolan jäkla sööt ! :)   Vi flummade med as coola kläder inne på hm :)   Porsline :D   Tjockis lisa ! Nej men det var almas,min,vilmas och frejas burgare :)   HAHA så snygg ! Alma snygging

 Bilderna :)

Av lisa sandström - 25 augusti 2011 18:41

Hejsan, Kom typ nyss hem har hängt på stan idag igen  känns som mitt liv är stan och kompisar nu .. Men träffade Alma,Vilma och Freja på stan vi hade kul som alltid! Vi käkade först på donken jag var hungrig som tusan så åt 2 cheeasburgare och en coola mums mitt favo. Iallfal köpte inget är helt pank men får ju 150 spän av pappa i helgen månadspeng så jag är rik igen hahah nejdå. Hittade en as snygg tröja på JC så ska spara till den , den kossta 350 spän tror jag dyyyyrt men kämpa   Skolan var väl okej idag då , typ matte,gympa,svenska typ allt hade idrott 2 ggr idag jätte kul ! Väljer hellre idrott en spanska eller matte lixom ?!  Imorgon drar jag till landet ligger vid lindö i norrköping  skjukt svackert. Men nu ska jag ladda upp bilder sen idag   puss 

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards