lisandstrom

Alla inlägg den 19 augusti 2011

:D

Av lisa sandström - 19 augusti 2011 19:09

Nu bilr det mys med mammi , vi ska se maria weirn eller vad den heter haha :) Fast ska se lite på filmen hanna medans mamma är ute med hunden :)

   love lisa

Av lisa sandström - 19 augusti 2011 17:41

ARG,

~ ont i magen, allt är skit fölorat min syster ? ~

 

Av lisa sandström - 19 augusti 2011 17:20

Video blogg typ..


   ..

Av lisa sandström - 19 augusti 2011 15:15

Heejsaan!

Kom nyss hem caroline ringde och snackade typ  fattar inte hur människor kan tänka så ? men ska träffa henne på stan nästa torsdag så ska vi typ fika eller nått sånt! Igår var det jätte kul och träffa henne har verkligen saknat dig tjejen   iallfall sen så träffade jag hanna och nikki på stan vi typ luffa runt och sen så stack vi till stadsfesten blev intervjuvad av corren pinsamt gå in på corren.se tryck på lkpg så ser ni haha ser jätte konstig ut bilden blev typ suddig ;o men stadsfesten så träffade jag åsa och anders mammas jobbkompisar det var åsas bror som sjöng han ägde hehe. Sen så träffade jag hakim sen såträffade jag fatima och sa typ hej :D Vi satt där en stund sen så stack nikki och jag hem osv! Skolan idag var faktiskt skoj vi hela klassen stack ner till trädgårdsföreningen typ fikade mys, sen så körde vi tips promenad vägen ner Dalia vann grattis! hon vann marabou   men frågorna var typ  'vem flyger bäst' 1. Lisa  2.Fatma 3. Diana så var en fråga och sen på scenen i trädgårdsföreningen så skulle alla vi tre tjejer upp på scen och se vem som flög bäst , och vi gjorde ett pappersflyg plan vet ej hur man gör ett men söööög, Diana vann hahah grattis   Typ sånt vat det sen så drog vi hem och typ skapade kolla saker till skåps nyckeln haha ? Kort sen  :) Härlig dag med Carolina och killarna ! bloggar senare kyss !

caroline fett små bilder ?!

    carolinaa :D <3

Carolina sööt' :D

  stor bilfd hahah ? donken igår muumss !:D

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards