lisandstrom

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av lisa sandström - 23 augusti 2011 18:22

  Goda chai latten jag drack :)  muumss :D  aw mina små söta tjejer , vilma och alma !




Av lisa sandström - 23 augusti 2011 17:32

outfiten , 


Face looken , Mascara bara idag :D

Jeans peak tröja :)

   Ser ni lite tydligare :p

   

uppvikta jeans , ! Skit i mitt finger!

xoxo  


Av lisa sandström - 23 augusti 2011 17:08

Tja , dagen idag var väl helt okej faktiskt , vi typ hade språkvalet på morgonen det var ju lite nervöst men det gick ju bra ! Jo Blästa skolan eller hur skolan stavas har spanska med oss dom sög haha dom hade aldrig läst spanska förut och ja , wiliam , Hanna och marcus ägde för vi läste ju sen 2 iallfall jadå   Men sen så hade vi So , No allt sånt you know det var kul börjar gilla matte det är faktiskt rätt skoj . Men dagen gick fort så vi slutade 14.10 så stack direkt ner på stan träffade Alma, Vilma, Bea vi hade skit kul . Först stack vi till donken Alma köpte glass haha sen så gick vi på stan för att hitta ett fik ställe vi gick typ in på 6 olika fikställen HAH  Men sen så tog vi Expresso House eller vad det heter och jag tog ju Chai Latte och chokladboll vi hade skit mysigt älskar er mina tjejooor!  Sen stack bea så vilma , alma och jag gick typ lite på´stan träffade andra   Det var typ allt ni kommer få dagen outfit  senare! Ha det gött alla läsare :D   

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards