lisandstrom

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av lisa sandström - 3 augusti 2011 20:43

God natt,

Vill också gratta narin, hon fyller imorgon grattis i förskott och ja är ledsen att ja inte kommer på kalaset :( Älskarej min vän puss!

o garttis för lillebrorn ,

xoxo  

Av lisa sandström - 3 augusti 2011 19:44

Hej igen guys! Gjortde en ny header vad tycker ni ? Jag blev jäkligt nöjd satt och tog kort i halv timma typ för att få till en sådan bild :) Jag älskar verkligen väskan och skorna tillomed allt ja har på mig där min favorit outfit ,. 

Nu kommer några bilder som var andra alltenativ till min header puss!

       haha ni vill inte se mer det lovar jag! pussohej.






Av lisa sandström - 3 augusti 2011 18:14

   mysan sov över hos oss (:

 

Emelie :)

   vi sminkade oss som fjortisar ! skoj asso 

   fjortis (:

   haha (:

     jag  

   Typ mitt städade rum :)

   Älskar min säng så ni vet (L)

   ilove my room haha, den där extra sängen är för johanna o vilma :)

   Mattan är underbar! mmattan är från gotland .

Av lisa sandström - 3 augusti 2011 16:33

Hej alla .  

Sitter nu hemma med syrran har precis städat lägenheten kan knappas böja mig ner är helt död eller med andra ord  ' jag har träningsverk som tusaaan! ' Jag har simmat och styrketränat mkt nu för sista tin jätte nöjd börja komma igång nu :) iallfall 2 timmars pass det gick super bra efter det så stack  jag , vilma och lovisa till subway och käkade det satt perfekt i min mage haha , Sen så gick vi på stan och kollade lite ja fick inte med mig nått hem men Lovisa köpte en jätte snygg munktröja vill också ha en sån men har massa munk tröjor haha. Imorgon ska jag , Vilma och Johanna sova, hemma hos mig vi ska ha tjejkväll as mysigt älskar er tjejer! Alla i min simgrupp är det bästa som har hänt mig ni är bäst! Nu kommer bild på dagens outfit puss!     shorts från HM och tröja från VERAMODA :)





Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards