lisandstrom

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av lisa sandström - 8 augusti 2011 23:32

  FÖRSTA PLATS ÄR .... DESIREÉ !!! GRATTIS TJEJEN UNDEBAR




BILD , BORDE VARA JÄTTE SVÅRT ATT TA EN SÅN BILD SÅ BRA? DU ÄR JÄTTE SÖT OCH VACKERT ÄR AVIS PÅ DITT HÅR OCH DITT NAMN ÄR GRYMT COOLT!  FOTOT VAR RENT SAGT GUDOMLIGT, JÄTTE BRA JOBBAT ! DU VINNER 1 VECKAS LÄNKING OCH EN DAGS HAJPNING , DU MÅSTE SVARA PÅ ETT MAIL ELLER EN KOMMENTAR INNOM EN VECKA ANNARS UTSER JA EN ANNAN VINNARE KRAM !!




     

ANDRA PLATS ÄR.... ELLEN !! GRATTIS ELLEN, DIN BILD SÅG SÅ HÄRLIG UT VATTNET ÄR VERKLIGEN SOMMAAR! OCH VARAMO ÄR ETT SOMMAR STÄLLE ABSOLUT.! DU VINNER 4 DAGARS LÄNKING :) KRAM!



   TJEDJE PLATS ÄR EMMY KLUM !!! 

GRATTIS SÖTNOS FÖR EN UNDER BAR BILD FRÅN RHODOS , MEN DU KOM INTE ETTA FÖR ATT DET LITE FUSK FÖR DET ÄR UTOMLANS OCH DET ÄR JU SÅ VACKET OCH ABSOLUT EN SOMMAR BILD MEN ANNAT LAND HEHE! MEN DU VINNER 1 LÄNKNING PUSS!

    FJÄRDE PLATS KOM BEATRICE! JÄTTE BRA FOTO MEN DET ÄR EN UNDERBAR BLOMMA MEN DET KAN JU ÄVEN VARA BLOMMOR PÅ VINTERN LIKSOM? VATTEN OCH SOL ÄR JU LIKSOM SOMMAR DU VET! MEN GRYMT BRA FOTOAT BEA! BRA GJORT ALLA TÄVLANDE NI MÅSTE HÖRA AV ER PÅ KOMMENTAR DENNA VECKAN ANNRS BLIR DET INGET :)





Av lisa sandström - 8 augusti 2011 23:09

Hejsan svejsan!

Har precis mysit med min familj vi har sätt avsnitten på true blood den är as bra !! den borde ni se! Ska utse vinnaren idag för imorgon åker jag till farmor och farfar så ja kommer inte hinna blogga imorgon och det var ju då en vinnare skulle utse! Så ja lägger upp vinnaren snart ! KRAM !



www.bezzie.myshowroom.se kolla in hennes blogg :)

Av lisa sandström - 8 augusti 2011 10:00

Godmorgon alla sömntutor!

Igår så blev jätte glad hade 110 läsare det kanske inte är så jäkla bra men iallfall över 100 !! :) Nu sitter jag och hunden i soffan vi gör inget ska kolla på tv haha , hon ligger och sover snarare! Men idag ska ja simma vid 15.00 så det är ett tag till jag mår inte bra för att det har hänt en del igår kanske berättar det på ett inlägg senare det var inte kul. 

Men nu ska ja kolla facebook.

kyss ;*

Liten bild på mig och vilma .   

Av lisa sandström - 8 augusti 2011 10:00

Godmorgon alla sömntutor!

Igår så blev jätte glad hade 110 läsare det kanske inte är så jäkla bra men iallfall över 100 !! :) Nu sitter jag och hunden i soffan vi gör inget ska kolla på tv haha , hon ligger och sover snarare! Men idag ska ja simma vid 15.00 så det är ett tag till jag mår inte bra för att det har hänt en del igår kanske berättar det på ett inlägg senare det var inte kul. 

Men nu ska ja kolla facebook.

kyss ;*

Liten bild på mig och vilma .   

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards