lisandstrom

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av lisa sandström - 6 augusti 2011 22:14


  Vill bara säga att ja är skit trött ni kan se påsarna under mina ögon haha !

Men orkar inte skriva så här får ni ett videoinlägg, gör ett bättre imorgon ja lovar Puss!

Av lisa sandström - 6 augusti 2011 19:12

I will always love you ,

Kommer alltid älska er.

 



Av lisa sandström - 6 augusti 2011 18:15

Hola Amigos :)

Kom nyss hem från bion den var grymt bra ;o ! Tänker inte berätta nånting ni får se den själv.. p.s ta i 3D det är skit coolt   

Nu sitter mamma och ja och myser framför tven och sånt!!

forstätt sicka in bilder !!!

Puss och kram lisandstrom 

   Iove you my little darling (:

Av lisa sandström - 6 augusti 2011 11:55

Tjena mittbena  

Kom nyss hem från ett roligt simpass 2 timmar simmade vi , vi hade fenor,platta och dolme as roligt att simma med fenor går superfort!.

Iallfall mamma skjusade ner mig vid 7 på sin moped grymt kul att åka haha ! Snart är klockan 12 och mamma ska se på en serie som heter true blood jag tror att hon kollar på serien för att Alexsnder Skarsgård är med hon gillar honom skarpt hihi..  I kväll ska jag och bästisen Lovisa se på bio filmen Harry Potter sista delen , Nu kommer lite bilder som ja tog nyss.. Nu har det kommit in tre bidrag till fototävlingen men jag väntar på fler kom igen! 


     Han där uppe är Alexander Skarsgård. :) OBS mamma tycker han är snygg inte jag hehe :) Och bilden här är mammas tatoo grymt snygg är den ellerhur ? Det står... på svenska då : Genom svåriheter når man stjärnorna . Fin text va ? Älskaren !

Min älskade mamma (L)

puss puss! 





















Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards