lisandstrom

Alla inlägg under augusti 2011

Av lisa sandström - 22 augusti 2011 18:45

SUPER MÅNDAG :D

   DAGENS OUTFIT ,  LINNE BIKBOK BYXOR HM :D

   JAG MED MITT NYA LEPPSTIFT .

   2 NYA MASKER ! :D BERÄTTA MER OM MIN SUPER MÅNDAG EFTER DEN GODA MATEN ,  LÖVBIFF MED KROKETTER ! MUUUMS

Av lisa sandström - 22 augusti 2011 17:56

Hejhej .  Nu har jag precis typ vart och simmat i typ 45 minuter för kom lite sent för att skolan slutade klockan 15.00 så jag fick typ panik och var jätte hungrig så stack ner till donken och köpte cheese (stavning) Iallafall skolan var faktiskt helt okej idag , Vi typ hade alla ämnen som man kan ha hahah ? Typ ,  NO , SO , SV , ENG och MA haha vanlig tråkig skoldag haha. Men iallfall var med Carolina för det mesta massa killar också , vi hade fett kul vi skrattade hela tiden   Men imorgon är det skola vet inte när vi slutar men ska sticka med vilma på stan kanske bea ska följa med ska liksom umgås bruttorna och jag hah :D

Men det var typ allt nu kommer lite bilder ! kisses.

       








Av lisa sandström - 21 augusti 2011 12:32

Underbara kläder som jag vill ha nu .

Älskar stilen :D

Min dröm stil ..

lisa like .




Det blir min vinter stil.    

 

       

Av lisa sandström - 21 augusti 2011 11:51

Heej alla läsare varje gång jag loggar in så har ja alltd kommentarer jag älskar verkligen det ! Nu gör jag en mobilblogg så det ser lite anorlunda ut helt enkelt . Idag skulle jag gått på stan med emmy men hon är sjuk så det blir en annan dag ;-) så kanske går med nån annan . Det var typ allt joo. Jag ska inte köpa hårförlängningen men tack endå . Hejddååå

Av lisa sandström - 20 augusti 2011 21:08

God kväll alla underbara ! :)

Kom nyss hem från stadsfesten den ägde grymt mycket , Petter var bäst tror att jag har blivit kär i han han var het   September var as cool älskade hennes byxor dom var liksom glittriga love them !! Men tog inga bilder bara videos kanske kommer ladda upp dom senare om det går. 

Träffade massa ja kände typ , Men hittade inte min jessica eller emelie de var 10000000 människor fy blev jätte ledsen juuu !! Men imorgon kanske jag drar till cloetta center för att åka karoseller hahah med nån :)

Men det ägde idag sen så fick jag en kommentar av en undebar läsare!

Hej jag såg dig på stan med en tjej här om dagen är det okej att jag kommer fram till dig nån gång jag ser dig :) ?

Klart ni kan komma fram om ni är mina läsare , jag blir bara glad !!

Tack att ni kommenterar min blogg blir jätte glad ! :)

Puss! 

Av lisa sandström - 20 augusti 2011 16:36

Hello darlings  

Nu är jag färdig fixad till rix fm , är grymt taggad ska träffa underbara vänner längtar tills jag får krama min jessica Carlsson :*

Men drar ner med morsan sen så ska hon typ träffa nån där och så kanske jag hittar jessica annars blir det med Emelie och mysan och andra tjejer ! Emelie och jag typ hade gräl igår  men idag så löste vi det kommer aldirig fölora dig som syrra pågrund av våra förlädrar som gjorde slut du är alltid min lilla syrra (L) Men nu ska jag typ göra massa andra saker... Juste Nikki är här med Peri dom drar oxå ner dit .

Hoppas ja träffar er som läser kram ! :)

     mej nuu :)  jeans h&m , linne cubus tröja över bikbok :)


Av lisa sandström - 20 augusti 2011 14:45

Men tjenare.

Nu har jag sätt 3 filmer ?! Somna igår när jag såg maria wern så ja såg fortsättningen, sen så såg jag bed teacher och hanna :)

Ni måste bara se dom dom äger speciellt hanna filmen  hiss till den!

Juste ska på stadsfesten idag och se petter och spetember , men ingen vill ju gå ala är upptagna ? så får väl leta vidare :) Här får ni lite bilder.

Hanna filmen den äger verkligen :)

Den här också :)

    sen på fula mig som är jätte trött !!

   somnar när som hälst   

Av lisa sandström - 20 augusti 2011 10:59

Hallå alla läsare  

Vaknade snarare nyss ska sätta på filmen 'Hanna' såg inte klart den igår så deet blir ju nu , idag ska jag inte göra nått särsklit om inte jag drar till rix fm om det inte regnar igen ! Men då så hör jag av mig senare :D

Kraaamisar   

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards