lisandstrom

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av lisa sandström - 21 juli 2011 18:26

Tjabba :)

Gjorde nyss en ny header och en ny bakgrund, vad tycker ni kommentera svar! Jag blev mycket nöjd häftigt blev det.!

Mamma kommenterade min blogg så här! :

Vad fint du skriver om dina bilder, Jag saknar min lisalove.

Aw mamma saknar dig ännu mer mammilove   

Min mamma läser och följer min blogg varenda dag och det betyder mycket för mig.  Älskar dig mammi !



Av lisa sandström - 21 juli 2011 17:34

Bonjour :)

Kom nyss innan för dörren har ju tillbringat min dag på museumet och stan. Tyvärr blir det inga foton från museumet  för man fick ej ta kort :/ och på stan så är det jobbigt att släpa med en stor systemkamera    Men 2 saker shoppade ja hem, ett par nya foppa skor ett par lila storlek 38 ja testade min vanliga storlek är 37 men dom var jätte små    !! Kommer såklart foton på de, och sen brända mandlar sjukt gott som ja smaskar på nu ! Imorgon blir det mer shopping ska köpa en jätte fin klänning för 299 kr som ja har viljat ha några månader nu :-)  Nu kommer nåra foton på foppan och ett på mandlarna hihi.!

 

blev visst 2 kort :p  

Av lisa sandström - 21 juli 2011 11:30

God Morning my friend's !

Klockan är halv 11.30 sitter och gäspar var enda minut, ja valde ju själv att gå upp men när man väl har tagit på sig så vill man lägga sig igen !

Men det är ju bara att hålla i :D

Idag ska vi gå i visby och museeum tror ja vet inte ens vem vi ska kolla på? haha men ska berätta en intresant sak...

Alla stora båtar i hamnen .. deras motorer tillsammans kosstar 160.000000 (160 miljoner) kroner fy kan ni tänka er hur mycket de är!!!!  men iallafall ja kollade på bilerna ja har tatt ja har glömt ladda upp en hel del som ni inte har sätt så de får ni sen NU.♥

    

Precis innan vi skulle gå in i muren, den andra bilden också. Jag har vart i tornet coolt va ?

  Just a rose :)♥

  Gotlands flaggan , ja var tvungen ta kort på den för den betyder ju mycket!

  En häftig lägenhet! man kan inte tro att det är en lägenhet?? ;o

  Lite vackert hus!

  En underbar fontärn ( stavningen ? )

  Pippi huset, de stog inne på en resturange och ja var alltid där. Jag älskade pippi mer än någon på den tiden.! mamma kommer du ihåg?

  

Jätte gulligt Kafé ♥

  Hihi ett gulligt par ja hitta ;) nää mormor o staffan :)

  

Wisby Hotell är väldigt känt på gotland!

  :)

  Jätte fint kors som ja tog kort på.. Glömde rotera!!

puss!

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards