lisandstrom

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av lisa sandström - 4 juli 2011 22:32

Sådära!

Nu ska ja bege mig till bädds,

sov gott mina underbara läsare!

  MIN SÄNG (LL)



Av lisa sandström - 4 juli 2011 21:13

  

Kommer ni ihåg att ja har godis förbud ?! juste det här är ett jätte bra tips för dom godissugna.. En påsa Pistach nötter finns i alla sortes affärer dom är mycket goda . Om man är läsksugen så kan man faktiskt dricka DRÄMSHULS juice den är grymt god ja kan tipsa Hallon drickan! Så ta till detta tips och testa på nytt!.

  Det här är jätte bra sommarlästips, Boken Shoo Bre handlar om ungdomar som inte gör bra saker men endå kärlek i.Jag läste ut den i Afrika jätte bra sommartips.

Boken Hemlig heten är en mycket bra bok som handlar om en flicka som har blivit adopterad och vill ta reda på vem som är hennes riktiga föräldrar.

Boken som det står SPEL på är ingen läsbok det är en kortspels bok massa olika nya kortspel man kan köra nu på lovet.

Boken saker som aldrig händer handlar om ett ungtpar som är kära , det händer massa i den vill inte avslöja mer ;)

Och den sista som heter sommaren jag blev vacker är sorg och kärlek!

Det var dagens boktips har inte läst alla än men ska göra det ! :)

  

Sommar tipset på nagelack!

En knallrosa färg är väldigt snyggt på sommardagarna man tillbringar med kompisarna och familjen. Färgen sticker ut väldig mycket som är väldigt fräck tycker jag. Den finns nog mest på HM och kicks men finns nog överallt.!  

  här kommer en bild på mina tävlingsmidaljer från simningen.

Vill bara säga att simning är en faantastiskt bra sport och man blir duktig på det som ja har blivit. jag är elite simmare så ni vet :)

  Här är en flaska brun utansol!

Den är bra till dom som mår dåligt av att sola kanske får migrän eller sånt fast endå vill bli BRUN. Då kan man använda denna kräm och smörja in sig i och väntar en natt så blir man brun! , en jätte bra kräm!

  Här flög det in en sommrig Lisa!

Av lisa sandström - 4 juli 2011 21:10

Hejsan!  

Ja har vridit lite på min blogg, kommer handla om mitt liv foton tipsar om olika saker allt sånt! så det kommer vara en hel del foton på denna blogg!

Av lisa sandström - 4 juli 2011 20:00

Lite bilder sen ja var liten och nu ;)

 


  

Kolla vad liten man var!

  Så såg ja ut, blev äldre och äldre! blev faktist tår ögd.

  Min förra klass i 6års! Ja med rosa tröja med grön text!

Brevid med lugg min förra bästis Emmy och på vänstra sidan emelie ;)

  så blev garderoben! ;)

  haha så söt man var

  Nikki och ja älskar dej kära syster!

  haha flumm? kolla mina coola ögon ;)

   runt face (a'

  ;)

  uw.







Av lisa sandström - 4 juli 2011 19:39

               

Av lisa sandström - 4 juli 2011 16:54

Tjaao!

Nu så är ja tillbaks vid datan (a'

Men var på stan somsakt vi käkade på hakepi så jäfla gott love iit.

Sen så hanlade vi lite ja köpte en BH ja testa den inte men sen när ja gjorde det så var den för liten -.- Så imorgon ska ja mamma o nikki dra till stan och fixa med Nikkis bank och sen köpa en större BH (y' venne om ja ska lägga ut en bild på inköpet ;)

Men kanske lägger in videobloggen innan vi stack till landet!

oh juste träffade Eljanör på stan vi kramdes och pratade lite det var en gammal kompis men ha det gött!

btw, ska få mammas HTC skicka nummer!.


Av lisa sandström - 4 juli 2011 10:35

   Gudmorgon.

Nu har ja gjort mej årdning mig ska till stan med nikki o emelie nu.

tar bussen 10.49 <3

  dagens enkla outfit!

  haha facelook

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards