lisandstrom

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av lisa sandström - 5 juli 2011 21:58

Ja lägger ut en bomb för att fira för 114 unika besökare idag!  

Är så jäkla glad glad glad glaaaad!!  

Nu kommer bilder.!!

     

          114 ! ;)  Världens finaste hund. (LLLL)

   smoothie sista bilden!






Av lisa sandström - 5 juli 2011 19:31

  Köpte dom + en bh ;)

   Liten bit på min bh xd men den är typ grå ap söt. (y'



   Bild som ja målade kissie :)

Av lisa sandström - 5 juli 2011 19:14

  kissies

   tisdag  5 juli 18:58

aa det var nått sånt ..tror ja

http:/ www.kissies

IP : 83.251.165.38


Kissie kommentarade min blogg... asso shiet ja deltog i hennes tävling och ställde en fråga och hon svarade på min blogg?! asså herregud!        

Av lisa sandström - 5 juli 2011 18:54

DISSAR.  

  • Sega bloggar som aldrig uppdaterar.
  • Jag som inte fasnar på bild. ;/
  • Stickor gör såå ont.
  • OLIVER inte gott alls.
  • Idioter !!


HISSAR.  

  • Min systers nya profilbild (:
  • Elin Fohlins blogg (y)
  • Färska jordgubbar 
  • Bra mascara :p
  • Sommarlov såklart
  • sovmoronar! 
Av lisa sandström - 5 juli 2011 18:39

             

Här är bilden på mitt favorit iphone skal.

Ja valde det för det är ser gott ut och verkligen ett häftigt skal, om ja skaffar en iphone ska ja beställa det på direkten.

Jag tävlar om en 'ipod Nano' i kissies blogg och man skulle göra så här så har ja det gjort.!   

Av lisa sandström - 5 juli 2011 11:24

Juste!

Jag är med i en foto-tävling i www.ronya.bloggplatsen.se

jag har skickat in en superfin bild som ja tog när ja var på Gotland, ja har bidragit med den ! Hon har en jätte fin blogg och är jätte söt tjej. Här kommer mitt bidragande foto. thadhahahaa.. TAAH.

   Gotland kust'

Av lisa sandström - 5 juli 2011 10:51

God Morgon God morgon!

Tjenare unerbarsate blogg, Gjorde nyss en video hur man gör en smoothie men filen var för stor kan inte ladda upp den är super arg för den blev jätte bra! 

Men det är bara att kämpa på vidare, ja kanske gör en smink video eller kanske när ja sjunger ( skoja)  ja kanske fixar det. :)   Nu har mamma och ja kollat in nåra simmare osv.. ;) Ska fixa och trixa med min blogg! Pussar och kramar!    










Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards