lisandstrom

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av lisa sandström - 20 juli 2011 22:43

Go kväll *gäsp*

Nu sitter ja vid matbordet med ett tänt ljus och myser framför min blogg, Staffan sitter vid tven ner bäddad med sin kudde och kollar på ett program på tven, Mormor är inne i sitt sovrum och sover ! Vilken härlig kväll vi har det, trädgårs dörren står på glänt och gotlands luften blåser i mitt hår bättre kan man ju inte ha ?   

Klockan är 22.48 ögonen håller på att slå ihop, men tänker inte ge upp än! Ja går o lägger mig atagligen hel eller halv. De har ja gjort varenda dag här . Jo imorgon så ska vi ta en sväng i visby gå i affärer och shoppa, Har ju köpt en present till mamma kanske ska köpa en till Nikki hihi (L) Och såklart någonting till mig. Nu tänkte ja lägga in 3-5 bilder hur ja har det just nu hos mig där ja är nu, och mitt sovrum hur ja bor :) 

  Dricker just nu min favorit cider i ett handgjort glas från gotland.!

Väldigt gott testa det!

  Sitter och bloggar på en mini laptop jätte bra är den, med min mobil som ligger här och vaktar mg med ett ljus... Och såklart min blogg!

   

Min bäddsoffa i mitt rum som ja bor i jätte mysigt är det :-)

  En annan bild på rummet!  Vid fötterna är det ett skrivbord det är ett liten o mysigt rum!   

  

Tillslut en random bild från google på ringmuren dit ska vi imorgon!

P.s alla andra bilder är tagna av mig såklart .

God natt sov gott & dröm sött :D♥

 

Av lisa sandström - 20 juli 2011 22:12

I will Allways love you, And Never Forget You


My Darling .


   

This text is right for my family and relatives,


well love you all   

Av lisa sandström - 20 juli 2011 18:51

Hola amigos :)

Kom nyss hem från en jätte lång bilfärd, Vi har vart vid Sysne och vid Sandviken jätte långt borta känns det som har hunnit sova i bilen!

Men påvägen så åkte vi till katthammarsvik och käkade varsin  glass! Jag tog en Magnum jordgubb mums! Det var en jätte liten fin shop med virkad ull massa fina saker har kort på det ja kommer ladda upp ,

Köpte en present där till mamma men säger ej ! Sen så köpte vi choklad bitar 2 var ser jättegoda ut kommer också bilder på det.

Sen så åkte vi och kolla på sandskulpturena och de var enormt fina väldigt duktgt gjort kommer massa bilder på det. Sen på slutet så åkte vi till Gotlands äldsta fiskeställe och kollade, Juste ja glömde vi stanna ju i Sysne mammas favorit ställe vi köpte fisk som ' Mommo o Staffan'

ska käka det blev rökt lax.! Ja skrev mommo förså säger de på gotland!

nu kommer bilder puss!

      Här var Katthammarsvik :) huset där uppe var affären :)

        Bilder i shoppen visst är det vackert!! :)

      Godiset och mig såklart :p love it

  En jäkligt vacker fjäril som var instäng som vi räddade !

fin bild va ?

    

Ett spökligt hus som var brevid ! man blev rädd..

  Vi åkte förbi en kyrkogård så såg vi en minnesbåt man satt i för att tänka på de döda :/ men väldigt vackert

      Lite bilder på maj i bilen :)

  tävlingen . :)

  slussar :9

  FLYGANDE CYKELN :D

  LÅS OCH EN NYCKEL :p

  MOBIL en jätte söt tjej gjorde den :)

    DAMSUGARMONSTRET VÄLDIGT FINT GJORT!

  HAJ O EN MÄNNISKA :)

  Mitt konstvärk som ja hittade som är mormors hand! väldigt fint foto.

    gammla fiskebyn :)

    chokladen vi köpte!

De var alla bilder för idag nu ska vi käka ! :)

Fotograf  lisandstrom 20 juli 2011

Av lisa sandström - 20 juli 2011 11:06

God morgon allisammans!

Vaknade för kanske en timma sen är fortfarnade trött som man är , Sen så åt vi frukost de vanliga hihi och nu har ja gjort årdning mig för vi ska åka och titta på 'Strandskulpturer' folk har byggt i sanden jätte häftigt vettja! Sen på hem vägen ska Staffan och Mormor köpa fisk  rökt flundra gillar inte det hoppas ja får något annat. !!

Idag har ja min Gotlands tröja sen shorts uppsatt hår :)

Det är 25 Grader ut love it much :)

Kommer en bild som ja har lagt upp förut för ja ska ta kort när ja är där sen .. så laddar ja upp dom senare på dagen! 

Puss och varma kramar från lisandstrom  

   

Don't stop smile... boys hate it.! 

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards