lisandstrom

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av lisa sandström - 17 juli 2011 18:16

En bild nikki gjorde (L)

   jätte fin syster!

Av lisa sandström - 17 juli 2011 17:38

Nu är jag tillbaka! :D

Kom hem från landet för ett tag sen har varit där med min familj + Min pappas syster och sin kille och myst   Vi har fiskat ätit jätte god mat igår åt vi smörgåstårta för god-hetens skull som nikki och sandra gjorde den var mycket god! Fisket har inte gått bra alls nåra aborrar lite mört ite bra :/

Har ju inte sätt min mamma på 1 vecka är jätte glad för att va med henne nu , Men imorgon så åker ja till Gotland i 1 vecka o träffar mormor och Staffan.. As roligt kommer vi ha, Har saknat dom massor! :)

Båten åker 15.00 så åker runt 11 tiden till oskarshamn pappa o sandra skjussar!  Nu kommer det komma bilder sen helgen hade gott!

JUSTE.. Ja vann foto tävlingen är jätte glad vinner 2 dagars hajpning yes kan behöva det. :) Tack ronya (L)

från våran stuga (:

    Vi hade även kul när vi åt !!  studsmattan var också kul (L)  HAHA :) emelie o ja .!  ja sov även (L)     jag.  

min facebook bild , OBS mascaran ran men det gör ju inte så mkt ?

     fin va ? :)     Söta Emelie (L)  Vi hade en kompis brevid oss när vi solade.. En fiskmås unge fin!  Gott med fikaa :d












Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards