lisandstrom

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av lisa sandström - 6 juli 2011 22:03

Nu ska ja se matreal girls!

 

Sisstaa inkägget för idag . Ha en skön natt! (y)

Sov gott dröm sött.


:D

Av lisa sandström - 6 juli 2011 20:35

Heeej igen! :)

Nu var det ju ett tag sen ja blogga har fixat lite med allt möjligt.!

Jag tog i ett glas med en spricka i och det gick sönder och skar upp min tumme uch det gör jätte ont. :(

fick reda på en sak, Det var kissie som kommenterade en tjej hjälpde mig och hon spårade upp det så jag blir bara glad.

Ska berätta lite saker.

När skolan börjar ska ja bara vara mig själv. Ja kommer vara mig själv asså Snäll person omtänksam. kommer hänga med dom som vill vara med mig kommer lixom vara glad å så :)

 

Av lisa sandström - 6 juli 2011 18:41

Nu bråkar ja med min syster . Vill bara säga att ja forfarande älskar dig.

denna låt är till dej när vi sprang på ängen kommer du ihåg.

jag älskar dig.


Av lisa sandström - 6 juli 2011 18:10

    

Easy A är en film som jag tycker att alla ska titta på för den handlar Mobbning typ en tjej som inte har haft sex men hon säger det till alla + hennes bästis den är skit rolig hon förendrar sig skit mycket och massa skoj!

  

Det här är en film som alla vet om så ja tänker inte berätta om den men dom som inte har sätt den måste  se den!.

  

WildChild (L)

En grymt bra TJEJ film som handlar om en bortskämd tonårstjej som ska börja på en en tjejsokola i englad där man måste bära grå fula kläder och hon är väldigt stökig, MEN den är AS rolig den måste ni se tjejer!

  

Linas kvällsbok.

Handlar om en ung tjej.. okejdå 15 år som har typ sex för första gången och hon tror att hon blir med barn den måste man se. Hur tjejer kan vara dumma mot varandra :o se den.

  

Säg att du älskar mig.

Den är om tjej som typ är slampig och går klädd dåligt och en kille är kär i henne och vill ligga med henne fast hon vill inte . den är skit läskig tkr ja :/


sådära det var nåra.!



Av lisa sandström - 6 juli 2011 17:32

Hallå där! ;)

Har precis käkat upp min goda mat, det blev ris med curry och räkor det var jättgott!  

Har varit på tinnis idag med Nikki och Emelie vi har haft skit kul! Nikki följde med Emelie hem hon ska sova över där 2 dar skönt med att var med mamma ensam!   

130 unika besökare igår fy vad glad ja är kärlek och respekt till er alla , LOVE YOU ALL.  

Vill även Tacka Ida som tyckte att ja målade kissie fint , Ja blir superglad tack så mycket ida dock din blogg är jätte fin !

Och Emma som sa att det inte var Kissies ip nummer och det inte var dum och vad taskiga folk kan vara som fejkar kissie.

Svar till dig EMMA.

Tänk om det är fejk fast emma det är inte fejk? Hur skulle personen som fejkade veta vad min privata fråga var till kissie och kunna svara det rätta svaret på min blogg? Så sluta ljug det var kissie! hur skulle hon veta min privat fråga till henne. Du är bara avis!. :)

  Alltid lika glad :)

  Konstig min :o

lite bilder (y'  

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards