lisandstrom

Alla inlägg under juni 2011

Av lisa sandström - 15 juni 2011 19:18

  

Ja är bara mig själv ingen kan ändra på mej!.

denna text talade mitt inlägg är bara mig själv ingen INGEN kan förändra mig ALDRIG!  kommer alltid älska min släkt mer än nån annan . Ja talar absolut sanning så .!.  Denna bild visar hur ja är så shut up you if you try to do me to another person.


 







































 



Av lisa sandström - 15 juni 2011 14:23

Obo'y vilket sommarlov det kommer bli!,

föresten tjabballa brudar där ute.. oh killar skönt med sommarlova va?

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!'

men  nu ska ja berätta om dan, skolavslutningen var grymt bra tycker ja älskar den! fett bra killar som höll i det osv.. ska bara bli skönt o slippa den bråkiga klssen en tag piuuh! men vill inte lämna min fröe tråkigt!   men sak inte vara ledsen nu,.. efter slutningen så kramade ja dom förväl dalia o dom .. ;/ men specielt lilla Narin kommer sakna dej ;( <3 ho ska byta skola tråkigt men aaa. käkade pizza med farfar o farmor efterskollan efter det så åkte vi till flygvaapeeeeenmsueeet ch sitter nu hemma hos dom ska sova överhos dom! :)  ingen bild på outfiten mohahha kommer annan dag blev nöjd med den men ha det bra kyss!


Av lisa sandström - 14 juni 2011 20:42

1. Älskar verkligen djur!

2.sover alltid med en kudde på magen . :)

3.Pratar i sömnen haha.

4.Älskar att sjunga.

5. är bra på att simma!.

6 . Är bra att bråka med min syster och att gråta med henne!

7. HAR VÄRLDENS BÄSTA MAMMA OCH PAPPA!

8. älskar min syster ovehört mkt.

9. vill bli platsik kiurrg!

10. längtar till 7 an så här mkt!

Av lisa sandström - 14 juni 2011 19:52

  fint va ? <3 blev  nöjd tack nikki som hjälpte mej :D

:D

Av lisa sandström - 14 juni 2011 19:25

Hej på er!.

Skolan var skit idag vill inte berätta varför, ska förändra mig i 6an ska plugga massa för att få jätte bre betyg o i 7 ska ja börja Berzan. 

Ska lixom vara med alla i höst typ som ni kanske fattar. ? <3

Men aja ska nu ta en liten kort pouse innan ja tittar in igen ska sätta på lös naglar tills skolavslutningen IMORGON längtar as mkt ska göra mitt bästa på framträdandet, Men som sagt ingen bild på mej nu senare på naglarna kiss! 

Av lisa sandström - 13 juni 2011 20:33

Först vill ja säga.

ja Lisa Joann Sandström tar absolut aldrig imot något skit?

man kommer inte fram och säger HORA i någons face? först så måste dom veta vad det är, innan dom säger det? En hora/slampa det är t.ex en ung tjej / kille som gör sexuella handlingar för att tjäna pengar genom att sälja sig själv. Det är oftas tjejernas kön som gör det. Ja Lisa vill inte att nån liten omogen kille där ute säger Hora till mig för det är ett ord som massa bara säger så där för det är tufft? kom inte fram o säg det nån mer gång för ja är ingen hora ja är en 12 årig tjej som pluggar normalt och simmar 7 dar i veckan o lever mitt liv. så sluta för fasen.

xoxo.

:D

Av lisa sandström - 13 juni 2011 19:58

Hej alla underbára!.§

Som ni kanske ser brevid bloggen kan man se en rullande sak med mssa bloggar?

ja är med där,! ja bealade 10 kr för att vara med man får mer läsre det tkr ja är bra!<3 så snälla kom mer läsare!:D

  Emelie o ja :D

Av lisa sandström - 13 juni 2011 18:19

Från : Narin som älskar bajsa och kissa.! :D

Älskar din blogg!! :D:D Vad fick dej att blogga ??? :) <3

 

Svar från mej.

Tack att du älskar min blogg blir mkt glad! :D Ja hade inget att göra så ja skapade en blogg och tyckte attd et var roligt! kramar Lisa! <3

 

 

Från : Hakim som älskar tjejer som är gula! med stora bröst.:D

Vad är ditt favorit djurrr. :) ??? skulle du välja att jobba som stärdiska eller bonde ? :D

 

 

Svar från mig.

Hej roliga hakim :)

Ja mitt favorit djur är hund och katt älskar alla djur men det där 2 är min favvos!, Ja skulle självklart välja bonde älskar verkligen djur :D vad är ditt favvo djur ? :D

xoxo titta in igen

 

 

 

 

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards