lisandstrom

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av lisa sandström - 12 juni 2011 21:51

Ny design fint va ?

nu ska ja sova puss

Av lisa sandström - 12 juni 2011 19:45

Cha cha!

nu har det gått 60 min och min tur att spela data!

Vill först berätta att skrek mitt högsta nyss för att ja stod vid mi garderob och typ gjorde nått Nikki kom in och skrek sitt högsta och då får man ju en reflex och skriker sitt högsta själv. så ja skrek as högt och blev as rädd fyfan är helt cpe nu fan .

here comes a picure.

  just nu... ;D

btw. lovisa menade att hon glömmer bort att säga att min blogg är fin på träningarna skrev hon nu på sms puss!

Av lisa sandström - 12 juni 2011 18:25

Grymt bra låt, om ingen fattar vad videon elr låten handlar om äre att hon blir våldtagen av killen och skjuter han i bakhuvudet! fint hår har hon där ;*

btw, texten i mitt förra inlägg blev i olika stolekar pinsamt men aja puss.!

Av lisa sandström - 12 juni 2011 17:37

shaa! (:

hej alla skitungar, har haft lite dataförbud för mamma o ja har varit osams igen ja mår skit dåligt när vi är osams! men nu tvättar hon Nikki och ja har varit på 1 timmes långpromenad ute vid ån i berga jätte fint väder tycker ja vi köpte en glass oxå! ;) bion igår var skit bra fyfan älskade baksmällan 2 fruktansvärd bra ni måste bara se den! Kommer mysa med familjen idag käka fruktsallad mums fillebabah (y' Kommer svar på fråga nja inte fråga direkt då men ett svar.

Hej Lisa jätte fin blogg! Det här är ingen fråga direkt men ja har glömt bort simtränings tiderna kan du hjälpa mej med det? kramar Lovisa!

Hej underbarste Lovisa!,

Nå tack att du tycker min blogg är fin blir jätte glad! Träningistiderna har ja faktiskt oxå glömt men  vi simmar faktist på TISDAG i veckan kramar Lisa.!

Så tack för fråga lovisa, somaskt lovisa tränar i min grupp  :) onsdag är det skolavslutning längtar som fan ... (att slippa skolan asso') Farmor,Farfar och Pappa kommer <3 mamma kommer inte ;/  Men på lördag i den veckan ska ja åka till GOTLAND, as kul simläger är as taggad wäääy! kommer sakna min Dalia men hoppas du får der bra på ÖLAND ;* jahope ska inte skriva mer puss o hej lever pastej!

Lisa Sandström <3 ps . ja heter Sandström med Ö men går inte att skriva med Ö puss ;*

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards