lisandstrom

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av lisa sandström - 15 juni 2011 22:47

Friends comes friends fly's away but


They would allways stay in to your


heart!,  Iam going to wait for you


when your heart say IAM SORRY.



I know that we both off us have do


wrong but it's your turn to say sorry


Becuse you cant stop a chatt like


'Get off from me' when i try do to


the fight better. Iknow that i have


do wrong but it's your turn to say


Sorry first. Iknow that I suck to


write english but i try. i try so hard


when i try do do this thing better.


Huggest lisa Sandström . iam serrius.

Av lisa sandström - 15 juni 2011 19:18

  

Ja är bara mig själv ingen kan ändra på mej!.

denna text talade mitt inlägg är bara mig själv ingen INGEN kan förändra mig ALDRIG!  kommer alltid älska min släkt mer än nån annan . Ja talar absolut sanning så .!.  Denna bild visar hur ja är så shut up you if you try to do me to another person.


 







































 



Av lisa sandström - 15 juni 2011 14:23

Obo'y vilket sommarlov det kommer bli!,

föresten tjabballa brudar där ute.. oh killar skönt med sommarlova va?

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!'

men  nu ska ja berätta om dan, skolavslutningen var grymt bra tycker ja älskar den! fett bra killar som höll i det osv.. ska bara bli skönt o slippa den bråkiga klssen en tag piuuh! men vill inte lämna min fröe tråkigt!   men sak inte vara ledsen nu,.. efter slutningen så kramade ja dom förväl dalia o dom .. ;/ men specielt lilla Narin kommer sakna dej ;( <3 ho ska byta skola tråkigt men aaa. käkade pizza med farfar o farmor efterskollan efter det så åkte vi till flygvaapeeeeenmsueeet ch sitter nu hemma hos dom ska sova överhos dom! :)  ingen bild på outfiten mohahha kommer annan dag blev nöjd med den men ha det bra kyss!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards