lisandstrom

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av lisa sandström - 8 juni 2011 21:33

jaja ja vet..

uppdatera mkt idag men nu ska ja vila mitt huvudmot kuvuden,! men puss kram-

Av lisa sandström - 8 juni 2011 21:18

     skämmer bara ut mej själv men här en gammal bild! ;o

Av lisa sandström - 8 juni 2011 20:48

Hejs svejs!  

Käkade nyss rebenspjäll skit gott vare tyå 1000 år sen? Har faktiskt simmat också som ja sa det var as jobbigt tråkigt pass men det är bara att hålla igång! Hoppas alla läsare från zozxox läser denna blogg istället annas blir ja ledsen ;/ men aja när man sparar tillexempel en bild på google sen så vill man ha den som bakgrundsbild ja kan inte hitta blädra knappen får typ damp kan se den på zozo men inte här! snälla läsare kan ni kommentera på nått inlägg svaret om ni är gulliga?  Somsakt klassresa imorgon är fett taggad är fruktansvärt glad , ska få umgås med min bby i Norrköping för första gången ;o <3 ska bli as kul ilove u Dalia . Iaf imorgon ska ja cykla till skolan för mitt busskort gick ut idag ååh han aldrig köpa nytt! men endå skönt vill inte sitta i 50 graders buss hem till mitt hem?! så gumm i take my bike tomorrow §

ingen bild på mig nu eller idag för ser ut som ett EMO just nu för min mascara har runnit till max när ja simma... Nu ska ja checka bdb adda mej ja heter :

daliasbujb adda bara pusssssssssssssssss.

Av lisa sandström - 8 juni 2011 15:55

Hej min underbara nya blogg! 

Kommer ni ihåg mig ja hade zozxoxo förut har nu skaffat en ny för tyckte inte om zozxoxo namnet. Ja har ju en nu som heter www.lisandstrom.bloggplatsen.se

Ville ha mitt efternamn som namn, rätt coolt namn va det är nått konstigt som ja gillar på det kolla nogranare!, Skolan var okey idag, huvudvärk som fasen men ska simma snart det blir kul hahaha ;* 

skolresa imorgon as kul norrköping se en skit bra bio som är typ 3D på väggarana sen käka osv.. :D nu ska ja fixaa  Bild på mejj! <3











Tidigare månad - Senare månad

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards