lisandstrom

Alla inlägg under juni 2011

Av lisa sandström - 25 juni 2011 13:15

tjabba!.

Nu ska ja skriva lite ;)

Jag saknar tiden som var. Vill börja om på den tiden när vi gick i skogen du trilla i diket, var nästan varje helg vi käkade pizza typ på ett speciellt ställe saknar ditt skratt leende! Vill börja om på nytt  vi har så kul tillsammans'

Hoppas din vilja är som min  !

Saknar dej mycket <3

Carolina.



Av lisa sandström - 25 juni 2011 12:10

Hejsan svejsan Sweden.

Nu sitter ja och glor på Anna -anka söker assistent , har redan sett avsnitten men ja ser de igen ;)  Idag ska ja inte göra nånting får se vad ja kommer på! Igår så såg ja på film grymt bra var dom ;)

Mormor ringde nyss ja ska åka tillbaka till gotland typ om 5 dagar för ja vill träffa mormor igen så Johan skjussar mej till orskarshamn dådå. ;)

Snart är det simningssuppehåll typ i 4 veckor as skööönt  ;)

Men ingen bild nu på mig men kommer en gammal bild.

     













Av lisa sandström - 24 juni 2011 16:06

Hello evryone

Erkän det är bra att vara smart? bara för man är smart och kan mycket så är man inte nördig, om man har bra betyg så är man inte en av de töntiga. Man är ju fortfarande sig själv?  Jag säger inte att ja skriver om mig själv. Ja kanske är smart på del sätt har oftas fått bra på provv men är inte NÖRDIG för det.

Ja kanske har tycket

att nördar är töntiga men nu så tänkte ja om och ser dom som vanliga personer som bara är duktiga i skolan.

Aja ja skrev bara det här för ja stör mig på del saker   

Men iallafall ja ska sattsa på bra betyg nu i 6an ska plugga som fasen haha, vill också täna mycket på gymnanstiken (idrotten) i 6an för ska försöka komma in på idrottsprofilen i 7an ¨på Berzelius-skolan längtar dit skit mycket. Men kan avslöja en sak ja vill bli plastikirrug när ja blir vuxen känar bra pengar. Och mitt godis förbud har gott jätte bra kommer nog klara det . Vill fortfarande ha en iphone 4 men helt okej med en iphone 3, eller den nyaste HTC  och kanske experia ART eller vad den heter den största experian.

ses senare bitches. ;*

  Mig själv ;)

Av lisa sandström - 24 juni 2011 14:02


  nu kan ja göra video inlägg! :)

Av lisa sandström - 24 juni 2011 10:38

God morron! ;)

Vaknade nyss klockan är typ 10.  Det är midsommarafton ska inte göra nått speciellt eller joo.. vi kanske ska ta en långpromenad i skogen köpa fika ta kort osv! ligger i sängen ska sätta på tven och vila är as trött ;/ men ha en trevlig midsommarafton alla läsare och alla mina underbara vänner !  

  

MIDSOMMARAFTON!

Av lisa sandström - 23 juni 2011 23:54

   Suddig bild på Min lilla Ella min rumskamrat! :)

  Alma, Emma och Ella dom är så roliga att vara med.

Alma i mitten, Emma vänster , Ella höger! :)

  Mina håriga ben och sexiga Emma ;*

Av lisa sandström - 23 juni 2011 23:09

   Änkligen hemma!

Hej älskings bloggen saknat dej! ;*

Iaf, kom nyss hem från Gotland 'oskarshamn' har varit på ett härligt simläger har varit as kul  simmat varje dag i 5 dagar faktiskt 2 pass 2 timmars varje dag as jobbiga pass speciellt gårdagenspass.. Vi simmade 10.000 meter asså 400 längder om ni är smart och räknar ut så är det 1 mil är as stolt simmade det på 2 timmar och 58 min as stolt är as glad! men iallafall shoppade innan båtresan hem köpte tre på nya solgalsögon as stolt och en as fin tröj kommer bilder snart.

Nu ska ja skicka ett mail till min bästa tränare Zarah.;*

Och sen ska ja kanske ringa vilma min simkompis vi ska åka till stockholm tsm o shoppa bo på hotell och sen gröna lund yääy.!

  i love gotland tröja 129 :- as söt älskaren!.

  vinröda as snygga brillor älskar det där märket med silvriga saker !.

  vita också med rosa kanter as snyggt!. :)

  pilot glasögon love them!.

föresten alla glasögon var 3 för 100 sjukt billigt!.<3

inte fina foton med endå ;) blev ett kort inlägg men bloggar med imorgon kanske det är ju midsommarafton det måste man fira heh!.

Btw. Älskar er alla underbara i LASS.    


Av lisa sandström - 18 juni 2011 11:37

God dagens!' haha  

Men idag är det Lördag den dagen ja ska åka till gotland yäyä ät skit nervös hatar färjor men Lovisa finns alltid där hah ;*

Ska sitta med henne på båten as kul kommer det bli vi kommer typ vara med alla tjejerna i gruppen ! Men iallfall ska vid 14 tiden ska ja träna till 4, sen så ska vi käka fika och sen ska vi mot oskarshamn stavningen är dålig på vissa namn hahaa, men båten går 20.00 sent vi är framme klockan 12.00 typ sent ja hihi kul och se hur alla är trötta ja är konstig haha  Men iallafall Nikki följer också med till gotland hon ska vara med mormor kanske följer med när vi ska på 'pippis sommarland hah.

Nu kommer dagens  outfit skartta inte för mitt hår är cpe och derför ja perkar så konstigt gahah. xoxo

   hahahha döööööööööör! !  

btw, fråga mej inte varför ja har solglasögon... jo har en vagel.

Dagens outfit. shorts med en lila tröja med ett  skärp  like i like it. :*

pöss  

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards