lisandstrom

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av lisa sandström - 10 februari 2012 16:39

 

Ebba Berndtsson! 

(hon fiaxade min dagensbabe skylt)

Hanna blaker !      

Vilma andersson!  

Av lisa sandström - 10 februari 2012 16:10

Iam home now ! 

Hemma från en tråkig dag i skolan har trillat ett par gånger också läskigt? Efter skolan drog Hanna,Ilayda,Dalia,Hakim och jag till kiosken köpte varsin klubba sen så tog jag bussen med Dalia,Hakim och Kalle och nu så ringde jag dalia och hon hade tagit fel buss och hon var ute vid Malmslätt fett synd! Men nu har jag packat och grejer för jag ska till pappa   Är fett förbannad att jag har ingen plattång med mig för nikki har den ena och får inte ta med den andra så är piss arg på Nikki och mamma men skitsamma det ordnar sig nog!  Men taggar tills imorgon för då blir det

feeeest fett kul . Alla tjejer i klassen igen så aaaa, men innan så ska jag åka till hanna och va med henne och sen går vi till ilayda fest så det kommer bli sjukt trevligt! har inte så mycke mer att säga men ha en hur trevlig kväll som hälst för det ska jag ha , pusss.

Dagens outfit.

Mina nya örhängen så snygga som helst.

      



Av lisa sandström - 10 februari 2012 07:55

God morgon Bloggläsare!Äntligen fredag och det vr en weird morgon ?Jag vaknade och de var strömavbrott över allt där jag boddeså det blev väldigt svårt att fixa sig men elen kom tillbaka tillslut!Har på mig jeans, linne,kofta slapp orkade inget och såg inte vad jag tog heller -.-Men idag ska jag till pappa Nikki följer inte med vet ej varför men skit i henne liksom? Skoja älskar dej. Taggar ilaydas fest i helgen fett lyx vi kommer få pizza fårnNapoli för hennes pappa äger det så sjukt nice!Men snart är jag framme och då har vi nationella prov i svenska igenmen kommer gå galant:) men ha det bäst ha en skön fredag!

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards