lisandstrom

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av lisa sandström - 1 februari 2012 21:56

åh hej !

förlåt för dålig uppadatering men skolan har vart okej , stack hem på direkten sen så käkade jag gröt och sen tog bussen med Bella ner till boxningen , skit jobbig träning idag men har typ garavt hela lektionen haha! Nikki kom ner till boxningen och vi gick till mamma hon fixade naglarnapå ett ställe så vi gick dit för att vänta. Men det skulle ta en timma till så vi fick pengar så skulle vi käka , vi gick till espressohouse tog en sallad och chailatte ! Det tror att mitt nya hem är espressohouse men aja!

Sen gick vi tillbaka och väntade . Nu har jag duschat och pluggat till NO provet kommer faila men kommer fösöka mitt bästa så ska plugga lite mer nu. men ska försöka blogga mer sen kram! 

 

As snygga färger vill ha alla !

Mamma fixar naglarna.

Goda maten , gonatt!      

Av lisa sandström - 1 februari 2012 07:55

GOd morgon .Väntar på bussen som kommer nu typ. Skön dg idag. Har as ont i magen och i ryggen i dont know why its hurts bad :(Så tog inte med mig idrotts kläder osv osv. Är nervös för söndagen också vet inte varförtror för jag inte kommer ha någon med mig men ska göra mitt bästa!Och jag hoppas verkligen att jag kommer i emilies klass det skulle va så bra!Men ska träna sten hårt slutet av veckan och har boxning idag så det blir bra.Men nu ska ja sluta skriva , pussohej

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards