lisandstrom

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av lisa sandström - 6 februari 2012 22:32

Vill ha sommar.Har Ont i kroppen kan fan mig böja mig ner eller sträcka utena armen. Kylan och skolan förstör mitt LIV. Jag har internationellaprov på ons och fre och jag mår piss men man måste ju "GÅ"Jag längtar tills sommar kan inte bara tiden gå fort ?!Tänk er springa ner till bryggan på kvällen vid 7 tiden , det är spegelblankt vatten Man vill inte hoppa i men man gör set endå för det är bara de tillfället man kan bada i sjön.(alltså sommaren.) man går upp från stegen hämtar sin varma handduk virar om den runt sig och tar på sig Foppa skorna så man inte ska trampa på kottar eller nått påväg upp till den varma stugan.Man kliver in i stugan mamma har tänt på brasan , och man tar på sig mjukis och munk tröja och sätter sig framför brasan med sitt blöta kalla hår som droppar ner på tröjan! Sen sedan så är man varmsomnar och vaknar upp en sommrig morgon och solar resten av dagen.Just nu så vill jag bara gå i ide sova hela dagarna och bara ha det skönt!Sen så vaknar jag dagen innan skolavslutningen och får säga hejdå till mina kompisar.Och ha ett AMAZING lov. Så här tänker jag just nu.Hejdå.

Av lisa sandström - 6 februari 2012 20:13

Ska se på Familjen Anorlunda heh!

Bloggar mer imorgon , pussohej!  

         

Kan bjuda på några gotlands bilder jag tog ,!

  

    

Av lisa sandström - 6 februari 2012 20:00

Gjorde en liten grej på facebook

jag väljer ut en kille & tjej som gillar som ska bli dagens babe på min blogg och så skulle jag lägga upp det på min blogg !  Så här får ni dagens babe! 


Wiliam Gustafson !

Alma Fransson!      




Stav fel på DAGENS....


Av lisa sandström - 6 februari 2012 18:12


Länge sen jag tipsade er om bra musik? Jag ska vekligen tipsa er om henne.

Lana Del Rey hennes utseende älskar jag verkligen och hennes röst ! Om det är en röst jag vill ha så är det hennes älskar verkligen Lana del Rey!

     

Så jäklans snygg , (Tog 'Bra musik') grejern från Aya!  



Aj.

Av lisa sandström - 6 februari 2012 16:46

Hej  

Är inte på alls humör ville verkligen träna idag men kunde inte pga min kropp.

Har träningsvärk över hela min kropp kan knappas röra mig det är fruktansvärt jobbigt vill bara dö .

Sen så har vi nationella prov snart så det är lite stressigt med allt i skolan osv. Men ska kanske byta bloggportal till blogg.se  för ja börjar tröttna på bloggplatsen .. Men det kan dröja och jag kommer såklart ha samma namn lisandstrom men nu ska jag vila..

Bjuder , jag VET jag har många prickar i annsiktet (födelsedagsmärken)  


Av lisa sandström - 6 februari 2012 07:51

GoD morgon!Är på bussen nu har inte alls humör att dra till skolan vill bara sitta kvar på varma bussenoch slippa gå av. Jag hatar skolan , skolan och jag har aldrig gillat varandra.Har träningsvärk över hela kroppen , men hör av mig sen börjar om 20 min!Puss

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards